اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 23 فروردين 1397 / کد مطلب: 12836 / نظرات: 0

مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سبزوار:


خرید کالای ایرانی سبب حفظ ذخایر ارزی می‌شود


خرید کالای ایرانی سبب حفظ ذخایر ارزی می‌شود
مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه مقاومت سبزوار با اشاره به نام‌گذاری شعار سال به نام حمایت از کالای ایرانی توسط مقام معظم رهبری، گفت: خرید کالای ایرانی سبب حفظ ذخایر ارزی می‌شود و تلاطم بازار ارز را خنثی می‌کند.

 حجت‌الاسلام حسین علی‌پور امروز در آئین تودیع و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج طلاب سبزوار که با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد با تأکید بر تقویت تشکیلات بسیج طلاب اظهار داشت: حضرت امام خمینی(ره) یکی از اولویت‌های مهم خود را ایجاد بسیج طلاب و اساتید قرار داده بودند و آن را نقطه مهم در حفظ انقلاب تلقی می‌کردند.

وی بابیان اینکه توان ما به‌اندازه امکانات در دست ما نیست، افزود: بسیج طلاب در کنار سایر قوا و دیگر بسیجیان در دوران دفاع مقدس در مقابله با دشمن خوش درخشید.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه مقاومت سبزوار ادامه داد: یکی از مهم‌ترین وظایف بسیج طلاب حفظ ایمان است.

علی پور با اشاره به نام‌گذاری شعار سال به نام حمایت از کالای ایرانی توسط مقام معظم رهبری، اظهار کرد: خرید کالای ایرانی سبب حفظ ذخایر ارزی می‌شود و تلاطم بازار ارز را خنثی می‌کند.

وی عامل دیگر حمایت از کالای ایرانی را رونق تولید و اشتغال در کشور دانست و افزود: درصورتی‌که هر ایرانی هزار تومان مصارف روزانه خود را کالای ایرانی خریداری کنند بنابراین ظرفیت اشتغال‌زایی بالایی در کشور ایجاد می‌شود.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه مقاومت سبزوار بابیان اینکه با خرید کالای خارجی فرهنگ غرب را به داخل کشور رخنه می‌کند، گفت: از دیگر نکات مثبت خرید کالای ایرانی حفظ فرهنگ غنی اسلامی ایرانی است.

علی پور بیان کرد: بسیج طلاب به‌عنوان سربازان ولایت در حفظ دستاوردها انقلاب و مقابله با هجمه فرهنگی دشمن نقش مهمی دارند.

مدیر حوزه علمیه سبزوار نیز گفت: بسیج شجره طیبه‌ای است که بافرمان امام (ره) ایجاد شد و از کیان و عزت انقلاب در همه عرصه‌ها دفاع کرد.

رمضانعلی ثباتی مقدم بسیج را ارتش نامنظم جهان اسلام دانست و افزود: محدودیت سنی جنسیتی تحصیلی جغرافیایی ندارد و در فرهنگ بسیج شکست معنا ندارد.

وی گفت: در جنگ 33 روزه آنچه سبب شکست توطئه‌های رژیم صهیونیستی شد تفکر بسیجی حزب‌الله بود که از فرهنگ عاشورا و انقلاب اسلامی الهام گرفته است.

گفتنی است، در این مراسم از زحمات حجت‌الاسلام بیدخوری تقدیر و حجت‌الاسلام مسعود تاج‌آبادی به‌عنوان فرمانده حوزه مقاومت بسیج طلاب سبزوار معرفی شد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.