اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 23 فروردين 1397 / کد مطلب: 12835 / نظرات: 0


پیکر حاج محمدحسین فاضل در سبزوار تشییع شد


پیکر حاج محمدحسین فاضل در سبزوار تشییع شد پیکر حاج محمدحسین فاضل پدر شهید محمد فاضل که از شخصیت‌های برجسته و شناخته شده شهر سبزوار به شمار می‌آمد امروز بر روی دستان مردم سبزوار تشییع شد.
 
به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه، حاج محمدحسین فاضل پس از تحمل یک دوره بیماری در سن 93 سالگی در مشهد مقدس دارفانی را وداع گفت.
 
مرحوم فاضل از معاشران و همراهان بسیاری از بزرگان انقلاب نظیر مرحوم استاد حمید سبزواری (پدر شعر انقلاب)، مرحوم استاد محمدتقی شریعتی، مرحوم علی شریعتی، مرحوم فخرالدین حجازی و... بود.
 
گفتنی است مراسم تشییع و تدفین آن مرحوم امروز برگزار گردید و حجت الاسلام سید حمید علم الهدی (برادر شهید علم الهدی و دبیر هیات امنای یادمان شهدای هویزه) بر پیکر آن مرحوم نماز اقامه کرد.
 
شهید محمد فاضل پسر آن مرحوم، دانشجوی مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی شریف و از دانشجویان پیرو خط امام(ره) نقش آفرین در جریان تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بود که 16 دی 1359 همراه با شهید سیدمحمدحسین علم الهدی در حماسه هویزه به شهادت رسید.
 
وی قبل از پیوستن به شهید علم الهدی و حماسه هویزه، فرماندهی گروه اخلاص را در شهر سوسنگرد عهده دار بود.
 
شهید محمد فاضل در فرازی از نوشته‌هایش آورده است: «اگر جاسوسان آمریکایی به اسارت ما در نمی‌آمدند اکنون ما همچنان در اسارت آمریکا بودیم. تداوم انقلاب در پیروی از خط امام است و پیروی از خط امام، حفظ خون شهداست.»
 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.