اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 10 فروردين 1397 / کد مطلب: 12812 / نظرات: 0

امام‌جمعه سبزوار تأکید کرد


لزوم حمایت مردم و مسئولان از فرهنگ خریداری کالای ایرانی


لزوم حمایت مردم و مسئولان از فرهنگ خریداری کالای ایرانی
امام‌جمعه سبزوار بر لزوم حمایت مردم و مسئولان از فرهنگ خریداری کالای ایرانی در جامعه تأکید کرد.

 حجت‌الاسلام غلامرضا مقیسه ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه سبزوار با اشاره به نام‌گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام حمایت از کالای ایرانی، اظهار داشت: مردم و مسئولان برای تحقق این موضوع باید از ترویج فرهنگ خریداری کالای ایرانی حمایت کنند.

وی افزود: ترویج فرهنگ خریداری کالای داخلی نقش مهمی در رونق اقتصادی، اشتغال و افزایش تولید ملی را به دنبال دارد و از رکود و بی‌کاری جوانان جلوگیری می‌کند.

امام‌جمعه سبزوار ادامه داد: مسئولان با ارائه تسهیلات ارزان‌قیمت و جلوگیری از واردات محصولات خارجی باید بسترهای رونق اقتصادی در کشور را فراهم کنند.

مقیسه با اشاره به فرارسیدن روز ولادت حضرت علی(ع)، بیان کرد: این روز در تقویم رسمی ما به نام روز پدر نام‌گذاری شده است و مردم با حضور در جمع خانواده‌های شهدا باید یاد پدران آسمانی را گرامی داشته شود.

وی افزود: سبزوار به دلیل تشکیل حکومت شیعی سربداران یکی از مهدهای ترویج تشییع در جهان اسلام است و مردم این شهرستان همانند قیام سربداران در تمامی عرصه‌ها دینی و انقلابی حضوری فعال داشته‌اند.

امام‌جمعه سبزوار ادامه داد: این دیار با پیشینه تاریخی غنی عالمان برجسته‌ای را برای تبلیغ و گسترش دین به جهانیان معرفی کرده است.

مقیسه همچنین برپایی مراسم اعتکاف را بهترین فرصت برای راز و نیاز با خداوند متعال دانست و بیان کرد: اعتکاف آثار معنوی ارزشمندی را به دنبال دارد و راز و نیاز با خداوند متعال تمامی هجمه‌های فرهنگی دشمنان علیه نسل جوان جامعه را خنثی می‌کند.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.