اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 25 اسفند 1396 / کد مطلب: 12796 / نظرات: 0


پنج پایگاه سلامت نوروزی در غرب خراسان رضوی دایر شدند


معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی سبزوار گفت: پنج پایگاه سلامت نوروزی در مسیر جاده‌ ای سبزوار - شاهرود و نیشابور در مناطق کاهک، ریوند، صدخرو، کمربندی سبزوار و زعفرانیه واقع در منطقه غرب خراسان رضوی استقرار یافته اند تا به مسافران نوروزی خدمات ارائه کنند.
هادی عباس آبادی به فعالیت 24 ساعته مرکز هدایت عملیات بحران جهت پایش حوادث ویژه و انجام مداخلات اشاره و بیان کرد: 30 کد عملیاتی اورژانس 115 سبزوار نیز در تعطیلات نوروز آتی فعال است.
وی ادامه داد: با توجه به قرار گیری سبزوار در مسیر اصلی زائران بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی این شهرستان علاوه بر آماده باش پایگاههای اورژانس اقدام به استقرار ایستگاههای سلامت نوروزی در جاده تهران - مشهد کرده است.
معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی سبزوار گفت: طرح سلامت نوروزی از صبح امروز 24 اسفند آغاز شد و تا پایان 15 فرودین آتی ادامه دارد.
وی افزود: 26 مرکز اورژانس شهری و روستایی با 29 دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، یک دستگاه موتورآمبولانس و یک بالگرد طی این مدت خدمات درمانی را به هموطنان ارائه می کنند.
37 مرکز بهداشتی و درمانی، 193 خانه بهداشت و 6 بیمارستان زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در شهرستانهای جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در غرب خراسان رضوی فعالیت می کنند. سبزوار در فاصله 230 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد. ایرنا



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.