اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 14 اسفند 1396 / کد مطلب: 12762 / نظرات: 0

معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت :


زیرساخت‌های ناحیه صنعتی داورزن تیر97 بهره‌برداری می‌شود


معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: زیرساخت‌های ناحیه صنعتی داورزن تیرماه سال آینده بهره‌برداری می‌شود.

صادق نجفی پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از ناحیه صنعتی داورزن در جمع مسئولان با اشاره به اینکه زیرساخت‌های ناحیه صنعتی داورزن تیرماه سال آینده بهره‌برداری می‌شود، اظهار داشت: با ادامه روند آماده شدن پروژه برق و آبرسانی، از هم‌اکنون، سرمایه‌گذاران می‌توانند برای سرمایه‌گذاری در این ناحیه اقدام کنند.

وی افزود: پروژه آبرسانی و  انتقال برق این ناحیه در حال ساخت است که امیدوارم تا تیرماه سال 97، خیابان‌ها و ورودی‌های آن آماده بهره‌برداری شود و کارآفرینان از هم‌اکنون می‌توانند برای سرمایه‌گذاری شروع به‌کار کنند.

 معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه داورزن منطقه محرومی است، اما متاسفانه محروم اعلام نشده، ادامه داد: معافیت‌های مالیاتی برای مناطق محروم، 13 سال است که 1.5 میلیارد تومان برای نواحی روستایی تسهیلات در نظر گرفته شده است و متقاضیان برای دریافت تسهیلات از نواحی روستایی، برای ایجاد واحد صنعتی 6 درصد و سرمایه در گردش 10 درصد باید در سامانه کارا ثبت‌نام کنند.

نجفی افزود: مدیر شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی قول داده تا این ناحیه را در اولویت کاری قرار دهد و تیرماه آماده بهره‌برداری زیرساخت‌ها شود.

وی به میانگین فعال بودن واحدهای صنعتی کشور اشاره کرد و گفت: 65 درصد واحدهای صنعتی در کشور فعال هستند که در بازدید از شهرک صنعتی سبزوار، مشخص شد، این شهرک از میانگین فعال کشور بالاتر است.فارس



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.