اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 13 اسفند 1396 / کد مطلب: 12760 / نظرات: 0


دانشگاه علوم پزشکی سبزوار مقام ورزشی کسب کرد


دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار موفق به کسب مقام پنجم المپیاد ورزش های همگانی دانشجویان پسر دانشگاه علوم پزشکی کشور شدند.
 دکتر زارعی سرپرست تیم دانشگاه اظهار داشت:رقابتهای المپیاد ورزش‌های همگانی دانشجویان پسر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در ده رشته ورزشی، با شرکت  ۴۵ دانشگاه از سوم اسفند ماه در خزرآباد ساری آغاز شد و طی ۴ روز ورزشکاران در  رشته‌های مختلف رقابت‌های خود را برگزار کردند که در پایان برگزیدگان رشته‌های تیمی وانفرادی مشخص و طی مراسم‌های جداگانه‌ای، در قالب اختتامیه، مدال، احکام قهرمانی و جوایز قهرمانی خود را دریافت کردند.

وی افزود: تیم دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در پایان سومین المپیاد ورزش‌های همگانی دانشجویان پسر وزارت بهداشت در  رتبه بندی و مجموع امتیازات رشته‌های تیمی و انفرادی با کسب ۴۵ امتیاز قهرمان این دوره از المپیاد شد و بعد از آن، تیم دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با ۴۳ امتیاز به نایب قهرمانی این المپیاد نایل شد و اهوازی‌ها با ۳۴ امتیاز عنوان سومی این رویداد بزرگ ورزشی را از آن خود کردند.

سرپرست تیم دانشگاه در ادامه اضافه کرد:بر اساس رتبه‌بندی و مجموع امتیازات تیمی و انفرادی، تیم‌های دانشگاه علوم پزشکی تبریز و سبزوار در رده‌های چهارم و پنجم این المپیاد قرار گرفتند.

دکتر زارعی در پایان ضمن تبریک این موفقیت بزرگ به تمامی جامعه ورزشی دانشجویان  گفت: تیم دانشگاه با ٧ نفر ورزشکار در سه رشته طناب زنی، فوتبال رومیزی و دارت در این دوره از مسابقات شرکت کرده بود که در نهایت با کسب دو مدال طلا و دو نقره در رشته طناب زنی و کسب مقام قهرمانی تیمی طناب زنی به کار خود پایان داد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.