اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 12 اسفند 1396 / کد مطلب: 12756 / نظرات: 0

معاون محرومیت زدایی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص)


اجرای چهار هزار پروژه عمرانی توسط قرارگاه خاتم الانبیا


اجرای چهار هزار پروژه عمرانی توسط قرارگاه خاتم الانبیا  معاون محرومیت زدایی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) گفت: این قرارگاه خاتم سال 1388 به صورت تشکیلاتی راه اندازی شد و تاکنون افزون بر چهار هزار پروژه عمرانی در سطح کشور و هزار و 500 مدرسه ساخته و نیز 14 هزار سری جهیزیه به زوج ای نیازمند و محروم اعطا کرده است.

محمود رجبی  در حاشیه بازدید از مناطق محروم بخش روداب شهرستان سبزوار در جمع خبرنگاران افزود: در هر نقطه ای از ایران اسلامی که نیاز به خدمت و رفع محرومیت باشد نیروهای انقلابی این قرارگاه حضور می یابند. نخستین منشور محرومیت زدایی قرارگاه خاتم الانبیا برخورداری مردم از خدمات این قرارگاه است.

وی ادامه داد: قرارگاه خاتم الانبیا از بدو تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در موضوعات محرومیت زدایی، ساخت پل، جاده روستایی، مدرسه، مسجد، اشتغالزایی و آموزشی ورود یافته است.

معاون قرارگاه خاتم الانبیا به زلزله اخیر کرمانشاه اشاره و بیان کرد: هشت هزار و 500 کانکس با فضای داخلی 16 مترمربع در مدت زمان 35 روز به مردم زلزله زده کرمانشاه تحویل داد شد.

وی گفت: در استان سیستان و بلوچستان نیز برای رونق اشتغالزایی 150 واحد گلخانه ساخته شده است.

رجبی افزود: امروز نیز 35 سری جهیزیه هر فقره به ارزش 100 میلیون ریال به زوجهای جوان سبزواری اهدا شد. پنج مدرسه نیز برای مناطق محروم در این شهرستان ساخته می شود.

معاون محرومیت زدایی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص)  همچنین در جمع مدیران دستگاههای اجرایی غرب خراسان رضوی در سبزوار  گفت: هم اینک 250 هزار نفر مهندس، تکنسین و کارگر در طرحهای مختلف این قرارگاه مشغول فعالیت هستند.

محمود رجبی  افزود: از این تعداد نیرو سه هزار و 500 نفر پاسدار رسمی بوده و بقیه به صورت قراردادی و پیمانکاری مشغول خدمت هستند.

وی رویکرد قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا را تکمیل طرحهای عمرانی نیمه تمام، ایجاد اشتغال و استفاده از تخصص دانش آموختگان دانشگاهها ذکر و بیان کرد: 26 هزار شرکت با قرارگاه خاتم الانبیا همکاری دارند.

معاون قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) این نهاد را پل ارتباطی مردم و دولت توصیف و بیان کرد: قرارگاه خاتم الانبیا در طرحهای عمرانی، فرهنگی و آموزشی که محرومیت زدایی و عام المنفعه بوده و پیچیدگی اجرایی ندارند ورود می کند.

وی ادامه داد: به علت فقدان مطالعه و بی توجهی برخی مدیران طرحهای نیمه تمام زیادی در سطح کشور باقی و بودجه زیادی در این طرحها راکد مانده است.

نماینده مردم سبزوار درمجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: قرارگاه خاتم الانبیا نگاه ویژه ای به رفع محرومیت در مناطق روستایی دارد.

حسین مقصودی افزود: در سفر و بازدید معاون محرومیت زدایی قرارگاه خاتم الانبیا از سبزوار با ساخت 12 مدرسه، 18 مسجد، 6 خانه عالم، بازسازی
پنج گلزار شهدا در غرب خراسان رضوی، توزیع 500 بسته مواد غذایی برای محرومان و پرداخت 300 میلیون ریال برای ساخت سه باب مغازه تجاری متلق به مسجد موافقت شد.

معاون محرومیت زدایی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در سفر یک روزه به شهرستان سبزوار ازمناطق محروم بخشهای روداب و ششتمد در این شهرستان بازدید کرد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.