اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 7 اسفند 1396 / کد مطلب: 12741 / نظرات: 0


درخشش دانشجویان دانشگاه در سومین المپیاد ورزش های همگانی دانشجویان وزارت بهداشت


کاروان ورزشی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار موفق به کسب دو مدال طلا و دو مدال نقره در سومین المپیاد ورزش های همگانی دانشجویان پسر دانشگاه های علوم پزشکی کشور شد.

 دکتر مهدی زارعی سرپرست تیم دانشگاه اظهار داشت :سومین المپیاد ورزش های همگانی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور با شرکت 45 دانشگاه و با حضور 800 ورزشکار، 200 نفر عوامل فنی و اجرایی و 70 داور از فدراسیون ورزش‌های همگانی در 10 رشته از سوم لغایت هفتم اسفند ماه،  در خزرآباد ساری برگزار شد.

 وی افزود:کاروان 7 نفره دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در سه رشته طناب زنی، فوتبال رومیزی و دارت در این مسابقات شرکت کردند.
دکتر زارعی عنوان کرد: تیم طناب زنی دانشگاه متشکل از آقایان مصطفی هدایتی تبار، ابوالفضل علی دوست، علی بروغنی و زاهد معجنی به مربیگری جناب آقای جواد ثنایی مقدم در ماده طناب بلند امدادی سه نفره، نمایشی تیمی 4 نفره و سرعت 30 ثانیه 4 نفره بترتیب موفق به کسب یک مدال طلا و دو مدال نقره شدند.

وی ادامه داد:همچنین آقای مصطفی هدایتی تبار با ثبت رکوردی جدید در این دوره از مسابقات مدال طلای ماده جاگینگ استقامت این مسابقات را نیز کسب نمود.

 سرپرست تیم دانشگاه تصریح کرد:در مجموع امتیازات تیمی نیز تیم دانشگاه علوم پزشکی سبزوار مقام قهرمانی این مسابقات را کسب نمود و تیم های کاشان و مازندران مقام های دوم و سوم این مسابقات را از آن خود کردند.

شایان ذکر است؛در رشته فوتبال رومیزی نیز آقایان احمد ابراهیمی و بیژن خلیلی با کسب هشت پیروزی و دوباخت مقام ششم این مسابقات را کسب نمودند.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.