اخبار سبزوار پيام : خدماتي


اخبار » خدماتي / تاریخ خبر: 18 آذر 1390 / کد مطلب: 1274 / نظرات: 0


سایت محسنی نوشت /انقلاب توسعه در دیار پرافتخار سربداران


چندی است مسئولین و نمایندگان خطه ی سرافراز سربداران می کوشند بعد از فراهم آوردن زیرساخت های لازم توسعه که به لطف وجود همدلی و تلاش مضاعف نمایندگان و سایر دولتمردان سبزواری در سالهای اخیر ، محقق شده است ، مجدداً اعتماد سرمایه گذاران دولتی و خصوصی را برای سرمایه گذاری در شهرستان های سبزوار ، جوین ، جغتای و خوشاب جلب نمایند ، تا افق روشنی از توسعه را برای این منطقه ی پرافتخار کشور فراهم آورند.

خوشبختانه سرمایه گذاران دولتی و خصوصی نیز با رصد اوضاع و مشاهده ی پتانسیل های بالفعل و بالقوه ای که در سالهای اخیربه صورت عملی  در منطقه ی غرب خراسان رضوی فراهم شده است ، یکی پس از دیگری از دعوت نمایندگان و مدیران سبزواری استقبال می کنند. به طوری که به نظر می رسد اینک دیار سربداران پس از سالها گرفتاری در دوران فترت و رکود ، سرانجام چنان که شایسته ی نام پرافتخار این خطه است ، در آستانه یک انقلاب توسعه ای مهم قرار گرفته است.

از مهمترین عرصه هایی که می توان در زمینه ی استقبال سرمایه گذاران بخش خصوصی به آن اشاره کرد سرمایه گذاری در بخش صنعت  و معدن سبزوار است.

چنانکه اخیراً شاهد چند مورد افتتاح و کلنگ زنی کارخانه های مهم صنعتی در سبزوار بوده ایم. البته لازم به توضیح اضافه نیست که مسلماً پابه پای شهر سبزوار شهرستان های جوین ، جغتای و خوشاب و بخش های تابعه نیز که هریک بخش های مهمی از پازل منطقه ی پرافتخار سربداران را تشکیل می دهند در این سالها به خوبی در همین مسیر توسعه ای قرار گرفته اند.

یکی از سرمایه گذاران عمده ای که اخیراً حضوری پررنگ در سبزوار پیدا کرده است عبدالحمید علی آبادی مدیرعامل شرکت پارس هستی آسیا است که به گفته ی خود ۱۲ سال پیش ، علی رغم میل باطنی به حالت قهرسبزوار را ترک کرده بود . امااینک به دعوت نمایندگان و سایر مسئولین محترم شهرستان به آغوش سرزمین مادری خود بازگشته است تا با استفاده از زیرساخت های فراهم شده در قالب احداث چند طرح عظیم صنعتی به امراشتغال زایی و توسعه پایدار شهرزادگاه خود یاری برساند.

عبدالحمید علی آبادی که سوم آذرماه سال جاری در مراسم بزرگ کلنگ زنی اولین کارخانه ی تولید پودر P.C.C خاورمیانه در سبزوار و درمیان تشویق ها  و صلوات های پرشور جمع حاضر سخن می گفت جزئیاتی از نحوه ی فعالیت های خود ، دلایل قهرچندساله اش با سبزوار و انگیزه های تأسیس شرکت پارس هستی آسیا ، وجه تسمیه ی این شرکت ودلایل بازگشت مجددش به سرزمین مادری را مطرح کرد که تا کنون منتشر نشده است.

در اینجا ضمن تشکر از شما همشهریان عزیز که همواره معتبرترین اخبار پیرامون نماینده ی خود در مجلس شورای اسلامی را در این وبسایت جستجو می کنید ، دعوت می کنیم روزهای آینده نیز با ما همراه باشید تا شرح کامل سخنان مدیرعامل شرکت پارس هستی آسیا را به اطللاعتان برسانیم.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.