اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 7 اسفند 1396 / کد مطلب: 12738 / نظرات: 0

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت سپاه سبزوار


پرداخت 12 میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی در سبزوار


پرداخت 12 میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی در سبزوار  مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت سپاه سبزوار گفت: امسال 12 میلیارد ریال تسهیلات در حوزه صنایع تبدیلی و اقتصاد مقاومتی از طریق بسیج سازندگی به متقاضیان در سطح این شهرستان پرداخت شده است.

سرهنگ پاسدار ابراهیم برزویی در جمع خبرنگاران افزود: هدف طرحهای اقتصاد مقاومتی اشتغالزایی، کارآفرینی و محرومیت زدایی است. از محل این تسهیلات برای 80 نفر از بسیجییان نیازمند، شغل ایجاد شد.

وی ادامه داد: تسهیلات به طرحهای اقتصاد مقاومتی در عرصه های ساخت استخر پرورش ماهی، پرورش بلدرچین و شترمرغ، کشت گلخانه ای، تولید گیاهان دارویی، دامپروری، خدمات، حمل و نقل و صنایع تبدیلی پرداخت شد.

او گفت: همچنین امسال با اعزام 16 گروه از بسیجیان جهادگر به مناطق محروم سبزوار 25 طرح محرومیت زدایی شامل تکمیل طرحهای عمرانی نیمه تمام، ساخت خانه برای نیازمندان و ارائه خدمات فرهنگی اجرا شد.

مسئول سازندگی سپاه ناحیه مقاومت سبزوار افزود: از ابتدای امسال تاکنون 9 گروه پزشکی نیز به مناطق محروم اعزام شدند و در این چارچوب 2 هزار بیمار به صورت رایگان ویزیت و 6 میلیون ریال دارو به صورت رایگان به نیازمندان ارائه شد.

وی همچنین به کمکها برای هموطنان زلزله زده غرب کشور اشاره و بیان کرد: بسیج سازندگی ناحیه مقاومت سپاه سبزوار هشت کانکس و 2 کامیون ملزومات اولیه زندگی را به مناطق زلزله زده در کرمانشاه ارسال کرد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.