اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 6 اسفند 1396 / کد مطلب: 12734 / نظرات: 0


جشنواره کشوری اوسنه در سبزوار برگزار می شود



معاون آموزش ابتدایی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار  از برگزاری  جشنواره کشوری اوسنه در سبزوار خبر داد.

ابوالفضل صادقی  با اشاره به سفر کاری خود به تهران و دیدار با معاونت آموزش ابتدایی وزارت اظهار داشت : انجام این طرح نیز مورد توجه مسولان وزارتی نیز قرار گرفت .

وی با اشاره به  اهم اهداف برگزاری جشنواره اوسنه  اظهار داشت :  در اجرای این طرح مسائل مهمی همچون هنر خوب گوش دادن  و زنده کردن افسانه های قدیمی مورد تاکید است .

 ابوالفضل صادقی ادامه داد» آشنایی با ادبیات تعلیمی  همراه با زنده کردن روح حماسی و وطن دوستی  از دیگر اهداف این جشنواره خواهد بود.

این مسوول رشد اخلاقی و اعتقادی همراه با رشد مهارت کلامی در این طرح را خاطر نشان شد و ادامه داد: قدرت تخیل و تصویر سازی همراه با استفاده از قصه به عنوان ابزاری عالی برای تصویر سازی و خلاقیت می تواند  عاملی مهم در رشد محدوده فکری کودک خواهد بود .

وی در ادامه رشد توانایی های ارتباط انسانی  با همنوع در این طرح را یاد آور شد و ادامه داد: رشد توانایی زبان بدن در کودکان و در ادامه تشکیل یک  مجموعه مهم از قصه ها می تواند  پیامد خوب اجرای این جشنواره باشد.

وی در پایان گفت: جلسات جمع بندی و اجرای طرح در حال انجام است و در سال آینده اجرا و اختتامیه آن با حضور مسولان کشوری برگزار خواهد شد.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.