اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 4 اسفند 1396 / کد مطلب: 12726 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار:


استکبار از عاملان اغتشاش حمایت می کند


استکبار از عاملان اغتشاش حمایت می کند  امام جمعه سبزوار گفت: ایجاد ناامنی به هر بهانه ای توطئه دشمن است. در ناآرامیهای کشور استکبار با خوشحالی و موضعگیری آشکار از عاملان اغتشاش حمایت می کند.

حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا مقیسه در خطبه های نماز جمعه سبزوار افزود: امنیت کشور مرهون خون شهداست و مردم همواره با پیروی از ولایت فقیه و انسجام داخلی توطئه دشمنان را در مخدوش کردن امنیت کشور نقش بر آب می کنند.

وی به اغتشاشات اخیر در تهران اشاره و بیان کرد: دستگاههای امنیتی و قضایی باید بدون توجه به مذهب و مسلک با افرادی که با هدف ناامنی و تخریب اموال مردم به خیابان آمدند بطور جدی و قاطع برخورد کنند.

خطیب جمعه سبزوار در ادامه به شعار سال اشاره و بیان کرد: سرمایه داران با هدایت سپرده های خود از بانکها به سمت تولید و ایجاد اشتغال می توانند در تحقق اقتصاد مقاومتی و رفع مشکل بیکاری جوانان کمک بزرگی کنند.

وی افزود:اقتصاد مقاومتی با واردات بی رویه و ضعف تولید داخلی سازگار نیست. باید تقویت تولید داخلی مورد توجه قرار گیرد و مسئولان و مدیران نیز در عمل به مبانی اقتصاد مقاومتی توجه کنند و فقط به شعار اکتفا نکنند.

وی ادامه داد: اینکه برخی اقتصاد مقاومتی را به مفهوم محصور شدن در داخل کشور و قطع ارتباط اقتصادی با سایر کشورها می دانند نادرست است زیرا مفهوم اقتصاد مقاومتی نگاه به ظرفیتهای داخل کشور برای تامین نیازها است.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.