اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 18 آذر 1390 / کد مطلب: 1272 / نظرات: 0

امام جمعه داورزن /


شكست صحرای طبس با سقوط هواپیمای جاسوسی بار دیگر برای آمریكا تكرارشد


شكست صحرای طبس با سقوط هواپیمای جاسوسی بار دیگر برای آمریكا تكرارشد  امام جمعه بخش داورزن سبزوارگفت : با سقوط هواپیمای جاسوسی آمریكا در ایران بار دیگر واقعه صحرای طبس برای آمریكا تكرار شد. 
 
حجت الاسلام و المسلمین 'محمود مداحی' در خطبه های نماز جمعه این هفته بخش داورزن افزود : این واقعه نشان داد كه در جنگهای الكترونیكی هم ایران اسلامی نسبت به كشورهای آمریكایی و اروپایی پیشرفته تر است.

وی ادامه داد: قطعا حضور این هواپیمای جاسوسی در فضای ایران علاوه بر مقاصد نظامی ،جنگ نرم برعلیه كشور عزیزمان را نیز برعهده داشته است .

وی به 19 آذر سالروز تشكیل شورای عالی انقلاب فرهنگی در كشور اشاره كرد و گفت : این شورا به فرموده مقام معظم رهبری مهندسی فرهنگی ، نوسازی و تصحیح نظام آموزشی ، توسعه علمی و ترویج نظریه پردازی ، تربیت معنوی و دینی كردن مراكز دانشگاهی را برعهده دارد.

خطیب جمعه داورزن عملی شدن این دستورالعمل ها توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی را مورد تاكید قرار داد و افزود:این شورا باید بسترهای لازم برای حضور و بروز علوم اسلامی در دانشگاهها را مهیا كنند.

وی ضمن درخو است از دلسوزان نظام و انقلاب برای ارائه مطالب اسلامی در دانشگاها و مراكز علمی و حوزوی بیان كرد : قطعا انقلاب اسلامی با انقلاب فرهنگی به رشد و كمال خواهد رسید.

امام جمعه بخش داورزن در ادامه با اشاره به سیر مبارزات امام سجاد(ع) اظهار داشت: حضور امام سجاد در متن واقعه عاشورا باعث شد تا پیام ایشان و حضرت زینب (س) بدون تحریف زنده مانده و به نسلهای آینده منتقل شود.

وی ضمن انتقاد از برخی وعاظ و مداحان در بیان چهره ای علیل و بیمار از امام سجاد(ع) ادامه داد: تب شدید ایشان در روز عاشورا معجزه الهی بود تا نسل امامت ادامه پیدا كند.

وی روشنگری های این بزرگوار را در تبیین اهداف قیام عاشورا مهم برشمرد و گفت : روشنگری های این بزرگوار در مجالس اموی باعث رسوایی و نشان داده شدن چهره نفاق این گروه بود .

وی همچنین از روحانیون مستقر در بخش كه در دهه اول محرم به بیان اهداف و انگیزه و عوامل قیام امام حسین (ع) پرداخته بودند تقدیر و تشكر كرد.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.