اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 30 بهمن 1396 / کد مطلب: 12715 / نظرات: 0


مهلت ارسال آثار به جشنواره ابوذر خراسان رضوی تمدید شد


مهلت ارسال آثار به جشنواره ابوذر خراسان رضوی تمدید شد مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی پنج روز تمدید شد.

به گزارش  روابط عمومی دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی، سید ناصر نعمتی با اعلام خبر تمدید زمان ارسال آثار به جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی، اظهار کرد: درخواست‌ها برای تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه باعث شد تا پنجم اسفندماه این زمان تمدید شود.

وی ادامه داد: استقبال اهالی رسانه استان از جشنواره ابوذر و تداوم ارسال آثار به دبیرخانه سبب شد تا برای ارج نهادن به اعتماد شرکت‌کنندگان، مهلت ارسال آثار پنج روز تمدید شود.

دبیر دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از 800 اثر به دبیرخانه ارسال‌شده که بیشترین آثار در قالب‌های خبر، گزارش و مصاحبه است.

وی ضمن تقدیر از حضور همه سلایق رسانه‌ای در این جشنواره، بیان کرد: حضور خبرنگاران رسانه‌های مختلف استان در جشنواره و ارسال اثر در قالب‌های متنوع آن نشان می‌دهد فضای همراهی اصحاب رسانه در جامعه حرفه‌ای رسانه استان خراسان رضوی فارغ از نگاه‌های سیاسی شکل یافته است و ما از این نگاه حرفه‌ای استقبال می‌کنیم.

یادآور می‌شود، اختتامیه دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی نیمه اسفندماه در مشهد مقدس برگزار می‌شود. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.