اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 27 بهمن 1396 / کد مطلب: 12706 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار:


حضور مردم در راهپیمایی گویای دلبستگی مردم به نظام و ولایت بود


حضور مردم در راهپیمایی گویای دلبستگی مردم به نظام و ولایت بود امام جمعه سبزوار گفت : در اتفاق قطع تابلو نام گذاری بلوار به نام" آیت الله سیدعبدالعلی" با عاملین برخورد می شود.

حجت الاسلام غلامرضا مقیسه در خطبه های نماز جمعه سبزوار با اشاره به حضور مثال زدنی مردم در راهپیمایی 22بهمن در سراسر کشور و همچنین در شهر دارالمومنین اظهارداشت: این حضور به خوبی نشانه ای از عدم دلبستگی مردم به غرب و استکبار بود و دلیل روشنی بر پشتیبانی انها از نظام جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه دشمنان در طول 40سال با نقشه های مختلف سعی در ایجاد یأس و نا امیدی در بین ملت دارند تاکید کرد: بعد دیگر شرکت در راهپیمایی 22بهمن هر سال با شور بیشتر نقشه های دشمن را نقش برآب می کند.

مقیسه در ادامه به اتفاق دیروز در شهر مبنی بر قطع تابلو نام گذاری کمربند به نام حضرت آیت الله العظمی سیدعبدالعلی اشاره کرد و افزود: خیابانی در عراق و در شهر نجف به نام این بزرگوار نام گذاری شده و تصمیم بر این شد که در سبزوار که زادگاه این عالم بوده است نیز بلوار یا خیابانی به نام ایشان نام گذاری شود.

وی با بیان اینکه متاسفانه این تابلو در حالی که نام الله بران داشته قطع شده و بر زمین انداخته شده است تصریح کرد: اگر نصب تابلو بر خلاف استاندارد و قانون هم بوده باید برنامه ریزی مناسبی برا نگهداری این تابلو در جای مناسب انجام می شده است.

مقیسه ادامه داد: باید با مدیری که چنین کاری را انجام داده برخورد شود تا دیگران چنین کاری را تکرار نکنند.

امام جمعه سبزوار در ادامه با بیان اینکه باید در ایام فاطمیه انچه بر حضرت فاطمه (س)گذشته با دقت بیان شود تا موجب تفرقه بین مسلمانان نشود تاکید کرد: دشمن می خواهد از این اتفاقات به نفع خود استفاده کرده و بر طبل تفرقه بکوبد.بصیر



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.