اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 18 آذر 1390 / کد مطلب: 1270 / نظرات: 0

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:


ملت ایران از حق خود دفاع می‌کند


ملت ایران از حق خود دفاع می‌کند علی بروغنی  در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: ایران کشوری نیست که زیر بار زور و استبداد سر فرود آورد و تاریخ نشان داده است که ملت ایران با همبستگی و بسیج ملی از پس هرگونه تهدید و تحریمی برمی‌آید.
وی ضمن اشاره به منحنی صعودی پیشرفت ایران در سال‌های اخیر اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران با حمایت و پشتیبانی مردم در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و منحنی صعود پیشرفت ایران نشان‌دهنده همسویی مردم و توانایی ملت ایران در فائق آمدن به تمام مشکلات و تحریم‌های دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران است.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون سیاست این نظام بر اساس استقلال و نبود وابستگی به بیگانگان و در راستای عزت و مصلحت ایران بوده است و مردم این کشور اجازه هیچ‌گونه دخالتی در امور داخلی خود را به بیگانگان و دشمنان نظام نمی‌دهند.
بروغنی با اشاره به حرکت اعتراضی اخیر دانشجویان به عملکرد دولت انگلیس اظهار داشت: حرکت خودجوش و انقلابی دانشجویان بیدار و در صحنه ایرانی نشان از استقامت و ایستادگی ملت ایران بر سر حقوق اصولی و برحق خود و ندادن اجازه به بیگانگان برای دخالت در امور داخلی کشور است.
نماینده مردم سبزوار، جوین و جغتای در مجلس شورای اسلامی تحریم‌ها علیه ایران را بی‌اثر ارزیابی کرد و گفت: سعی دشمنان نظام در به انزوا کشاندن ایران و زورگویی و مداخله از طریق ایجاد تحریم علیه کشور نمی‌تواند در حقانیت نظام جمهوری اسلامی ایران در محیط بین‌الملل خللی وارد کرده و منجر به تضعیف نظام شود.
وی ضمن منطقی خواندن اعتراض دانشجویان به عملکرد انگلیس در ایران اظهار داشت: حرکت خودجوش دانشجویان ایرانی در اعتراض به نقض قوانین و اقدامات ضدنظام و توطئه‌گرانه دولت انگلیس به این کشور نشان داد که ملت ایران با حفظ وحدت و همچنین پایبندی به اصول و رهنمودهای مقام معظم رهبری و قانون، حول محور ولایت فقیه در برابر هرگونه تهدید و تحریمی ایستادگی می‌کند.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: در صورت اجرای تحریم‌ها علیه نظام، ملت ایران با حفظ وحدت و یکپارچگی خود با سرعت و دقت خاص سعی در برنامه‌ریزی برای مرتفع نمودن نیازهای کشور کرده و در برابر هرگونه فشار و تهدیدی مقاومت می‌کند





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.