اخبار سبزوار پيام : سایر





اخبار » سایر / تاریخ خبر: 18 آذر 1390 / کد مطلب: 1267 / نظرات: 0

محسنی /نماینده سبزوار در مجلس:


هیچ محدودیت و معذوریتی برای كلنگ زنی نیروگاه برق وجود ندارد


هیچ محدودیت و معذوریتی برای كلنگ زنی نیروگاه برق وجود ندارد  نماینده مردم شهرستان های سبزوار ، جوین ، جغتای و خوشاب در مجلس شورای اسلامی گفت: هیچگونه محدودیت و معذوریتی برای كلنگ زنی نیروگاه 500 مگاواتی برق این شهرستان در حال حاضر وجود ندارد. 
  
' محمد رضا محسنی ثانی'  در گفت و گو با ایرنا افزود: تاخیر اخیر در آغاز عملیات اجرایی نیروگاه 500 مگاواتی برق این شهرستان به دلیل تقارن با دهه نخست محرم و نیز امكان فراهم كردن تجهیزات و امكانات لازم توسط پیمانكار بود.

' نیروگاه 500 مگاواتی برق سبزوار پس از اعلام خبرهای متفاوت در مورد زمان اجرای آن ، طبق آخرین اعلام قرار بود هفتم آذر با حضور مسوولان كشوری و استانی كلنگ زنی شود كه این اقدام در موعد مقرر انجام نشد.)

این نماینده مجلس گفت:بنیاد تعاون ناجا سرمایه گذار این پروژه است كه با پیمانكاری شركت مبنا اجرا می شود.

وی با اشاره به دعوت از چند شركت مختلف برای سرمایه گذاری در این پروژه افزود: شركت تعاون ناجا به جهت دارا بودن صلاحیت های لازم از نظر وزارت نیرو و نیز توان سرمایه گذاری برای این منظور انتخاب شد.

وی با بیان اینكه نیروگاه برق سبزوار یك هزار مگاواتی است كه در دو فاز 500 مگاواتی اجرا می شود افزود: فعلا فاز نخست آن اجرایی خواهد شد.

محسنی ادامه داد: حضور مسوولانی از دولت در مراسم آغاز عملیات اجرایی این پروژه تا اوایل هفته آینده مشخص و به زودی این اقدام انجام می شود.

وی نیروگاه برق را از زیرساخت های مهم توسعه برشمرد و افزود: برخورداری سبزوار از این نیروگاه به عنوان تامین كننده برق واحدهای تولیدی ، صنعتی و خدماتی می تواند از پارامترهای مهم توسعه در شهرستان باشد.

نماینده مردم سبزوار ،جوین ، جغتای و خوشاب در مجلس شورای اسلامی اشتغال و كارآفرینی را از دیگر مزیت های ایجاد این نیروگاه در سبزوار ذكر كرد.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.