اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 21 بهمن 1396 / کد مطلب: 12661 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار:


راهپیمایی 22 بهمن نمایش اقتدار و عزت انقلاب است


راهپیمایی 22 بهمن نمایش اقتدار و عزت انقلاب است  امام جمعه سبزوارگفت: راهپیمایی 22 بهمن نمایشی از اقتدار و عزت انقلاب اسلامی است که دشمنان را از مداخله در امور کشور مایوس خواهد کرد.
حجت الاسلام غلامرضا مقیسه در خطبه های نماز جمعه سبزوار با گرامیداشت دهه فجر افزود: مردم انقلابی ایران با حضور پرشور و بابصیرت در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر اقتدار و عظمت نظام اسلامی را به دشمن نشان خواهند داد.
وی اظهار کرد: حضور گسترده مردم بیانگر جشن چهلمین سالروز انقلاب و پایداری مردم به اندیشه های امام(ره)، ولایت فقیه، آرمانها و ارزشهای انقلاب و شهدا است.
امام جمعه سبزوار گفت: این حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن همچنین پاسخ محکمی به یاوه گویی های ترامپ و حامیان جهانی و منطقه ای امریکا است.
حجت الاسلام مقیسه با اشاره به پیشرفت های مختلف علمی، صنعتی، نظامی، اقتصادی و فرهنگی نظام جمهوری اسلامی گفت: عامل اصلی این اقتدار پیروی از ولایت فقیه و حضور مردم در صحنه های مختلف است.
وی اظهار کرد: حضور مردم در دفاع از ارزشهای انقلاب از عوامل اصلی حفظ و ماندگاری انقلاب اسلامی است همان طور که حضور مردم به پیشگامی روحانیون در تظاهرات، شاه و دشمن را از کشور فراری داد.
امام جمعه سبزوار با اشاره به سالروز عملیات والفجر 8 و روز حفاظت اطلاعات سپاه گفت: رزمندگان دفاع مقدس با رعایت اصول اطلاعاتی و در شرایط غفلت دشمن، فاو را محاصره کردند
وی با تشکر از دیدارهای منظم مسئولان شهرستان سبزوار با مردم گفت: در این نشست ها علاوه بر دیدار چهره به چهره مسئولان با مردم، مسئولان از نزدیک با مشکلات شهروندان آشنا شده و برای رفع آن اقدام می کنند.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.