اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 18 دي 1396 / کد مطلب: 12641 / نظرات: 0

امام جمعه جغتای:


جغتای مطالبات و مشکلات جدی دارد


جغتای مطالبات و مشکلات جدی دارد امام جمعه جغتای از عدم حضوربرخی مدیران کل خراسان رضوی در این شهرستان برای بررسی مشکلات انتقاد کرد و گفت: مدیران کل استان فکر می‌کنند تمامی استان در مشهد قرار گرفته و به خود زحمتی نمی‌دهند که به شهرستان جغتای سفر کنند و حتی نمی دانند موقعیت جغتای در کجا قرار دارد.
حجت‌الاسلام علی‌اکبر موحدی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جغتای با اشاره به  اغتشاشات اخیر اظهار کرد: دشمنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون توطئه‌های متعددی برای براندازی نظام داشته‌اند و با هوشیاری مردم همه نقشه‌های دشمن از بین رفته است.
وی افزود: امروز ایران اسلامی به بالاترین مرحله اقتدار و عزت در جهان رسیده است و باید دید چه کسی از آشوب‌های اخیر کشور به دنبال منفعت هستند.
امام جمعه جغتای ادامه داد: حوادث اخیر فرصتی را ایجاد کرد که برخی از مسئولان غافل و بی‌توجه به مشکلات مردم هوشیار شوند.
موحدی بیان کرد: دشمن ما ضعیف است ولی به هیچ عنوان نباید کوچک شمرده شود.
 وی ادامه داد: اگر از اهداف دشمن غافل شویم، در این نبرد سخت با دشمن شکست خواهیم خورد.
امام جمعه جغتای گفت: حرکات دشمن در داخل و خارج از کشور ما باید شناسایی شود و آنها با بهره‌مندی از پروژه نفوذ به دنبال ضربه به نظام جمهوری اسلامی هستند.
موحدی‌پور تصریح کرد: در حال حاضر به مشکلات و مسائل اقتصادی ایران اسلامی توجه کرده‌اند و با بزرگنمایی اغتشاشات و درگیری‌هایی در داخل کشور ایجاد می‌کنند.
وی افزود: سهل‌انگاری و بی‌برنامگی مسئولان سبب نفوذ دشمن در مدیریت داخلی کشور می‌شود.
امام جمعه جغتای بیان کرد: اعتراضات مردم در مورد وضعیت اقتصادی به حق است ولی اعتراضات نباید به اغتشاش و درگیری‌های خیابانی تبدیل شود.
وی با اشاره به لزوم ساماندهی موسسات مالی و اعتباری در کشور، یادآور شد: بسیاری از مردم سرمایه‌های خود را در این موسسات گذاشته‌اند ولی به دلیل مشکلات مالی این موسسات نمی‌توانند سرمایه‌های مردم را پس بدهند.
موحدی‌پور از عدم حضور برخی مدیران کل خراسان رضوی در جغتای برای بررسی مشکلات انتقاد کرد و بیان کرد: مدیران کل استان فکر می‌کنند تمامی استان در مشهد قرار گرفته و به خود زحمتی نمی‌دهند که به شهرستان جغتای سفر کنند.
وی تصریح کرد: 60 هزار نفر جمعیت جغتای مطالبات و مشکلات جدی دارند که امیدواریم مشکلات این شهرستان مورد بررسی قرار گیرند.
شهرستان جغتای در غربی‌ترین نقطه خراسان رضوی که مرز بین خراسان شمالی و استان سمنان است و با 52 روستا از کمترین امکانات و خدمات بهره‌مند است که مردم این شهرستان مطالبه جدی در خصوص رفع مشکلات دارند.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.