اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 15 دي 1396 / کد مطلب: 12616 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار:


بصیرت مردم، توطئه دشمن برای ایجاد جنگ داخلی را خنثی کرد


بصیرت مردم توطئه دشمن برای ایجاد جنگ داخلی را خنثی کرد  امام جمعه سبزوار گفت: تجمعات غیرقانونی در برخی شهرهای کشور توطئه شوم دشمن در کشاندن درگیری ها به درون کشور و ایجاد جنگ داخلی بود که بصیرت مردم آنرا خنثی کرد.
 حجت الاسلام غلامرضا مقیسه در خطبه های نماز جمعه سبزوار افزود: استکبار پس از ناکامی در تحولات منطقه تلاش کرد با کشاندن درگیری به داخل شهرهای ایران اسلامی، امنیت کشور را مخدوش کند.
وی اظهار کرد: در آشوب روزهای گذشته برخی شهرهای کشور، دست دشمن در کار بود و دشمن در استفاده از سلاح و تعرض به بیت المال و جان مردم عجله کرد.
امام جمعه سبزوار با بیان اینکه آشوبهای اخیر در پی ناکامی امریکا و هم پیمانانش در منطقه بود، افزود: دشمن برای داعش طوری سرمایه گذاری کرد که یک سده در خاورمیانه بمانند تا با ایجاد اختلاف بین کشورهای اسلامی، حاشیه امنیتی برای رژیم صهیونیستی فراهم شود.
وی اظهار کرد: پس از اینکه بساط داعش با درایت ولایت فقیه، مرجعیت شیعه و نیروهای مستشاری جمهوری اسلامی و کشورهای اسلامی برچیده شد، دشمن در صدد کشاندن درگیری ها به درون جمهوری اسلامی برآمد.
امام جمعه سبزوار ادامه داد: راهپیمایی گسترده مردم در محکومیت شورشگران، بار دیگر انقلاب را که ثمره خون شهیدان است بیمه و دست دشمن را از دخالت در امور کشور کوتاه کرد.
حجت الاسلام مقیسه با اشاره به 17 دی، سالروز اجرای توطئه استعماری کشف حجاب از سوی رضاخان پهلوی، افزود: کشف حجاب توطئه غربی ها برای تزلزل بنیان خانواده و رواج بی بندوباری در جامعه اسلامی بود.
وی با اشاره به اینکه درجوامع غربی ابتذال شعله ور و زنان ملعبه هستند، گفت: هم اینک دشمن نیز با جنگ نرم در پی رواج بدحجابی و بی بندوباری در جامعه است که خانواده ها باید مراقب باشند.
امام جمعه سبزوار با اشاره به اینکه کارخانه جمکو در این منطقه با برند و تولیدات خوب زمینه ایجاد 2 هزار اشتغال دارد، افزود: بر اثر سوء مدیریت، تصمیم به اخراج شماری از همان 300 نیروی این کارخانه گرفته شده بود که اقدام نیروهای امنیتی، اطلاعاتی و قضایی شهرستان منجر به کناره گیری هیات مدیره و تعیین هیات مدیره جدید شد.
وی همچنین گفت: با همکاری مسئولان قضایی شهرستان سبزوار، با تصرف 95 هکتار از اراضی شهرستان که برای ایجاد پتروشیمی و اشتغال مدت هشت سال در دست گروهی بوده و اقدامی صورت نگرفته بود از دستبرد به بیت المال جلوگیری شد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.