اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 30 آبان 1396 / کد مطلب: 12608 / نظرات: 0

فرمانده سپاه سبزوار:


نابودی گروهک داعش به معنای پایان تفکرات داعشی نیست


نابودی گروهک داعش به معنای پایان تفکرات داعشی نیست  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار گفت: امروز لشکر و قدرت نظامی گروهک داعش به پایان رسید اما تفکرات داعشی که برگرفته از اندیشه های آمریکایی، صهیونیستی و وهابی است، همچنان باقی است.
 سرهنگ پاسدار امین الله مظلوم روز سه شنبه در نشست خبری هفته بسیج افزود: گروههای تکفیری و داعش که با هدف مقابله با جریان مقاومت اسلامی و تفکر بسیجی شکل گرفته بود اکنون در مرحله شکست کامل قرار دارد.
وی اظهار کرد: یکی از اهداف شکل گیری داعش مقابله با اسلام، انقلاب اسلامی و بسیج بود که به جای نابودی تفکر بسیجی سبب شکل گیری بسیج جهان اسلام شد و امروز لشکرهای مردمی بسیج فاطمیون، زینبیون، حزب الله، حشدالشعبی و انصارالله با ایده بسیج تشکیل شده است.
سرهنگ پاسدار مظلوم افزود: غرب با شکست داعش و فروپاشی لشکر نظامی این گروه، هم اکنون با نیروی آموزش دیده مجرب و آماده در میدان بسیج فراملیتی کشورهای مسلمان روبه رو است.
وی خاطر نشان کرد: با توجه به تغییر رویکرد دشمن در مقابله با انقلاب اسلامی، بسیج علاوه بر آمادگی نظامی در ابعاد فرهنگی و اقتصادی تبدیل به یک سازمان اجتماعی شده است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار گفت: همزمان با هفته بسیج 278 برنامه فرهنگی و هنری در این شهرستان برگزار می شود.
سرهنگ پاسدار مظلوم افزود: غبارروبی آرامگاه شهدا، دیدار با خانواده شهیدان، برپایی ایستگاه صلواتی، یادواره شهدا، نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، همایش درباره سبک زندگی اسلامی و امر به معروف و مسابقات ورزشی و هنری از جمله برنامه های محوری هفته دفاع مقدس خواهد بود.
وی ادامه داد: اجرای اردوهای جهادی در محلات حاشیه ای شهر با هدف محرومیت زدایی به صورت ارائه خدمات بهداشتی درمانی رایگان و گشت های محله محور در مناطق پرخطر شهر سبزوار برخی از دیگر برنامه های ناحیه مقاومت بسیج است.
سرهنگ پاسدار مظلوم افزود: به مناسبت هفته بسیج، بیمارستان صحرایی به منظور ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به مدت یک هفته در مرکز دهستان شامکان از توابع بخش ششتمد سبزوار برپا می شود.
فرمان تاریخی تشکیل بسیج مستضعفان پنجم آذر سال 1358 از سوی امام خمینی(ره) صادر شد. سی ام آبان تا ششم آذرماه هفته بسیج نامگذاری شده است.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.