اخبار سبزوار پيام : خدماتي


اخبار » خدماتي / تاریخ خبر: 13 آبان 1396 / کد مطلب: 12602 / نظرات: 0


تاکید مدیر عامل آبفای سبزوار بر تامین 700میلیارد ریال اعتبار احداث مدول دوم تصفیه خانه این شهر


مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب سبزوار گفت : 700 میلیارد ریال اعتبار برای احداث مدول تصفیه خانه فاضلاب سبزوار مورد نیاز است .
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب سبزوار حسین ریاضی این مطلب را در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر سبزوار اعلام کرد و با ارائه گزارشی از وضعیت تامین آب سبزوار گفت : آب مورد نیاز مشترکان از سه منطقه بفره ، کسکن و کلوت تامین می شود.
وی از وجود حدود 600 کیلومتر شبکه توزیع و 150 کیلومتر  خط انتقال آب در این شهر خبر داد و با اشاره به وظیفه آبفا در تامین آب کیفی شهروندان گفت : آبفای سبزوار از بهترین آزمایشگاه کنترل کیفی در سطح کشور برخوردار است.
وی وضعیت منابع تامین را مناسب ندانست وخاطر نشان کرد: در پیک مصرف نیاز آبی شهروندان بیش از تولید می باشد.
وی وی بیان اینکه  با مدیریت توزیع و فشار شبکه تابستان را بدون قطعی آب گذراندیم  اضافه کرد : برای تامین آب آینده شهر به میزان  300 لیتر برثانیه  چاره اندیشی شده که از طریق فرماندار و نمایندگان در حال رایزنی است.
 ریاضی اجرای ان  برای این پروژه را نیازمند تامین 400 میلیارد ریال اعتبار اعلام کرد که نیاز آب شهر سبزوار را در میان مدت حل رفع می کند .
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب سبزوار در ادامه گفت : باید با اقدامات فرهنگی مداوم  در الگوی مصرف شهروندان تغییر بوجود آید .
وی افزود : آموزش شهروندان در مساجد و فرهنگسازی در مدارس برای کاهش مصرف آب آشامیدنی در دستور کار این شرکت قرار گرفته است.
حسین ریاضی با اشاره به شبکه جمع آوری فاضلاب گفت : حدود 80 هزار نفر تحت پوشش شبکه فاضلاب هستند و حدود 400 کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب اجرا و حدود 70 کیلومتر دیگر آن با قی مانده است.
در پایان اعضای دوره پنجم  شورای اسلامی شهر سبزوار سوالات و نقطه نظرات خود را مطرح و میر عامل شرکت آب و فاضلاب سبزوار به پرسش ها پاسخ داد .
 شهر سبزوار 93 هزار مشترک آب و حدود 80 هزار اشتراک فاضلاب تحت پوشش دارد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.