اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 6 آبان 1396 / کد مطلب: 12600 / نظرات: 0

فرماندار ویژه سبزوار:


رسانه ها نقش موثری در انسجام بخشی ملی و منطقه‌ای دارند


رسانه ها نقش موثری در انسجام بخشی ملی و منطقه‌ای دارند معاون استاندارو فرماندار ویژه سبزوار گفت: رسانه ها نقش موثری در انسجام بخشی ملی و منطقه ای دوری از قوم گرایی دارند.
  احمد برادران در دیدار با رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: رسانه ها علاوه بر نقد منصفانه عملکرد دولت، با بیان دستاوردهای نظام و انقلاب در راستای تقویت وحدت ملی حرکت می کنند.

وی با اشاره به اینکه یکی از ابزارهای مقابله دشمن با انقلاب اسلامی رسانه ها هستند، ادامه داد: باید علاوه بر مراقبت و فرهنگ سازی استفاده از فضای مجازی، از این ظرفیت مجازی در مسیر آرمانهای انقلاب اسلامی امام و رهبری بهره برد.

فرماندار ویژه سبزوار گفت: در دفاع از منافع ملی و پای آرمانهای انقلاب همه گروههای و جناح های کشور واحد و همدل هستند چنانکه در مواضع اخیر ترامپ علیه انقلاب اسلامی و سپاه پاسداران یکبار دیگر وحدت ملی نمایان شد.

برادران افزود: امروز دشمن با سیاه نمایی و بزرگنمایی مشکلات تلاش دارند  دل مردم را خالی کند و با ایجاد اختلاف بین مردم و مسئولان به انقلاب اسلامی ضربه بزند.

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی نیز گفت: این نهاد  فراجناحی و متعلق به همه اقشار است و رسالت آن پاسداری ازآرمانها انقلاب سلامی، امام (ره) و رهبری است.

عباس محمدیان با بیان اینکه سیاستگذاری اصحاب رسانه از مهمترین کارهای بسیج رسانه است، افزود: کم شدن متخصان رسانه در کشور یکی از خلاهای  جدی رسانه است.

وی ادامه داد: با توجه به موقعیت جغرافیایی سبزوار و در راستای تقویت و هم افزایی رسانه های این شهرستان کانون بسیج رسانه  در غرب خراسان رضوی به بهره برداری رسید.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.