اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 18 شهريور 1396 / کد مطلب: 12560 / نظرات: 0

رئیس بسیج رسانه خراسان‌رضوی:


رزمایش "اردوی جهادی فعالان رسانه" خراسان‌ رضوی در عرصه فضای مجازی برگزار می‌شود


رزمایش اردوی جهادی فعالان رسانه خراسان‌ رضوی در عرصه فضای مجازی برگزار می‌شود رئیس بسیج رسانه خراسان‌رضوی گفت: رزمایش اردوی جهادی فعالان رسانه در عرصه فضای مجازی را برگزار می‌کنیم.
عباس محمدیان اظهار داشت: به‌همت سازمان بسیج رسانه خراسان‌رضوی، نخستین دوره آموزش خبرنگاری با رویکرد "کارآفرینی" در مشهد از روز چهارشنبه 15 شهریورماه به مدت سه روز برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: هدف از برگزاری این دوره آموزش خبرنگاری در راستای تحقق شعار سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال و براساس تفاهم‌نامه‌ای با متخصصین حوزه رسانه اجرایی می‌شود.
رئیس بسیج رسانه خراسان‌رضوی گفت: افراد آموزش دیده و توانمند در این دوره پس آموزش و کسب نمره حداکثری به رسانه‌های برای ادامه فعالیت و شروع فعالیت معرفی می‌شوند. 120 نفر برای آموزش براساس سوابق تحصیلی، کاری و علاقه‌مندی معرفی شده‌اند که در پایان مدرک معتبری به افراد حاضر اعطا می‌شود.
 وی با بیان اینکه تا پایان شهریورماه رزمایش اردوی جهادی فعالان رسانه در عرصه فضای مجازی را برگزار می‌کنیم، تصریح کرد: همچنین نخستین طرح آموزش خبرنگاران مساجد الگویی استان را اجرایی خواهیم کرد تا افراد آموزش دیده اخبار مربوط به مساجد را پوشش دهند.تسنیم





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.