اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 8 شهريور 1396 / کد مطلب: 12541 / نظرات: 0

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی:


اختصاص 30 هزار میلیارد تومان اعتبار به نوسازی و بهسازی صنایع کشور


اختصاص 30 هزار میلیارد تومان اعتبار به نوسازی و بهسازی صنایع کشور عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه جلوگیری از واردات محصولات خارجی به داخل کشور مهم‌ترین اولویت‌های وزیر جدید صنعت، معدن و تجارت است، گفت: جلوگیری از واردات محصولات خارجی و مبارزه با کالای قاچاق رونق صنعت کشور را به دنبال دارد.

رمضان علی سبحانی‌فر در مراسم بهره‌برداری از 4 پروژه جهاد کشاورزی خراسان رضوی بابیان اینکه صنعت و کشاورزی مکمل یکدیگر برای ایجاد اشتغال‌زایی است، اظهار داشت: اگر به دنبال رونق صنایع تبدیلی در بخش‌های کشاورزی و معادن هستیم باید بهره‌وری افزایش یابد و از خام فروشی جلوگیری شود.

وی از اختصاص 30 هزار میلیارد تومان اعتبار به نوسازی و بهسازی صنایع کشور خبر داد و گفت: با نوسازی صنایع ظرفیت‌های موجود به‌خوبی مورداستفاده قرار می‌گیرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه جلوگیری از واردات محصولات خارجی به داخل کشور یکی از مهم‌ترین اولویت‌های وزیر جدید صنعت، معدن و تجارت است، افزود: جلوگیری از واردات محصولات خارجی و مبارزه با کالای قاچاق رونق صنعت کشور را به دنبال دارد.

سبحانی‌فر بابیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در سمت‌وسوی رونق اقتصادی قرار دارد، بیان کرد: چندی پیش قراردادی 8 میلیارد دلاری یا سرمایه‌گذار کره‌ای و 5 میلیارد دلاری با سرمایه‌گذار روسی منعقدشده است که موفقیت ایران در حوزه جذب سرمایه‌گذاران خارجی را نشان می‌دهد.فارس



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.