اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 27 مرداد 1396 / کد مطلب: 12534 / نظرات: 0

مدیر شرکت برق سبزوار


صرفه‌جویی حدود 24 میلیارد تومانی مصرف برق در سبزوار


صرفه‌جویی حدود 24 میلیارد تومانی مصرف برق در سبزوار
مدیر شرکت برق سبزوار گفت: کاهش مصرف برق در سال گذشته از احداث نیروگاه 8 مگابایتی در این شهرستان جلوگیری شده که حدود 24 میلیارد تومان صرفه‌جویی شد.

هادی انبیایی اظهار داشت: در سال 95 نسبت به سال 94 با توجه به اجرای برنامه‌های وسیع مدیریت مصرف به‌ویژه طرح‌های کشاورز همیار و صنایع همکار سبب کاهش هشت مگابایتی مصرف برق در شهرستان سبزوار شده است.

وی ادامه داد: این کاهش مدیریت مصرف برق در حالی انجام‌شده که حدود 3 هزار مشترک جدید به شرکت برق این شهرستان اضافه‌ شده است.

رئیس شرکت برق سبزوار افزود: کاهش مصرف برق در سال گذشته از احداث نیروگاه هشت مگابایتی در این شهرستان جلوگیری شده که حدود 24 میلیارد تومان صرفه‌جویی شد.

انبیایی با اشاره به بسته‌های پیشنهادی متعدد شرکت برق سبزوار در طرح کشاورز همیار، بیان کرد: طبق انعقاد قراردادی که با کشاورزان به امضاء می‌رسد، با قطع برق در زمان‌های بدون استفاده هزینه برق کشاورزان صفر محاسبه می‌شود و همچنین از این شرکت پاداش نیز دریافت می‌کنند.

 وی اضافه کرد: طی سال گذشته مالکان حدود 100 حلقه چاه کشاورزان در اجرای طرح کشاورزان همیار همکاری کرده‌اند.

رئیس شرکت برق سبزوار بابیان اینکه در طی سال جاری به دلیل گرمای شدید میزان مصرف برق در این شهرستان افزایش‌یافته،گفت: مهم‌ترین دلیل افزایش مصرف برق شیوع استفاده از کولرهای گازی در این شهرستان است.

انبیایی شبکه‌های انتقال برق این شهرستان را پایدار و ایمن دانست و یادآور شد: با اجرای طرح پدافند غیرعامل در شرکت برق سبزوار مصون‌سازی شبکه‌های برق سبزوار انجام‌ شده است.

وی با اشاره به اجرای پروژه‌های برق‌رسانی به روستاهای این شهرستان، افزود: هم‌اکنون پروژه‌های برق‌رسانی به روستاهای کاشک و سودآباد با پیشرفت فیزیکی حدود 70 درصد در حال اجرایی است.

رئیس شرکت برق سبزوار بیان کرد: طی چهار سال اخیر به روستاهای نورآباد بخش روداب، گودچاه، دلبر ملک باقرو نخجر برق‌رسانی شده است. فارس



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.