اخبار سبزوار پيام : علمی وآمو..


اخبار » علمی وآمو.. / تاریخ خبر: 24 مرداد 1396 / کد مطلب: 12531 / نظرات: 0


35مرکز پیش دبستانی در سبزوار مجوز آموزش و پرورش ندارند


35مرکز پیش دبستانی در سبزوار مجوز آموزش و پرورش ندارند مدیر آموزش و پرورش سبزوار گفت: از تعداد 83 مرکز پیش دبستانی شهرستان سبزوار 35 مرکز آن مجوز  آموزش و پرورش ندارند.
 حسن محرابی شامگاه گذشته در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان سبزوار اظهار کرد: این مراکز باید نسبت به دریافت مجوز از این اداره اقدام کنند، در غیر این صورت از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری می‌شود.

وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون خیرین مدرسه ساز 7 میلیارد ریال و نیکوکاران نیز در امر مدرسه یاری 3 میلیارد و 500 میلیارد ریال به این اداره کمک کردند.

محرابی عنوان کرد: 11 طرح آموزشی با مشارکت خیرین و اداره کل نوسازی مدارس در دست اجراست که با بهره برداری از آنها بخش مهمی از مشکل کمبود فضای آموزشی شهرستان برطرف می شود.

مدیر آموزش و پرورش سبزوار افزود: هم اکنون 96 درصد کلاس‌های درس مدارس سبزوار به سیستم گرمایش استاندار مجهز و 15 درصد مدارس نیز هوشمندسازی شدند.

وی با اشاره به آغاز سال تحصلی جدید اظهار کرد: پروژه مهر در هفت کمیته تشکیل شده که دو کمیته ساماندهی، سازماندهی، تعمیر و تجهیز مهمترین آن‌ها است.
 
مدیر آموزش و پرورش سبزوار افزود: تعمیر و تجهیز فضای آموزشی، کلاس‌ها و تهیه 560 میز دانش آموز و 200 میز معلم از محورهای طرح مهر است.

محرابی افزود: در سه سال گذشته نیز 40 مدرسه با کمک 70 میلیارد ریالی خیران در این شهرستان احداث و به بهره برداری رسیده است.

حدود 52 هزار دانش آموز در 287 مدرسه شهرستان سبزوار مشغول تحصیل هستند.ایسنا102





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.