اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 17 مرداد 1396 / کد مطلب: 12524 / نظرات: 1

مدیرعامل آبفای سبزوار


برگزاری کارگاه تخصصی هم اندیشی روابط عمومی های آب و فاضلاب خراسان رضوی در سبزوار


برگزاری کارگاه تخصصی هم اندیشی روابط عمومی های آب و فاضلاب خراسان رضوی در سبزوار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سبزوار از برگزاری کارگاه تخصصی هم اندیشی روابط عمومی های آب و فاضلاب خراسان رضوی در این شهرستان خبر داد و گفت: امروز این کارگاه به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار و با حضور مدیر روابط عمومی آب و فاضلاب این استان برگزار شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، حسین ریاضی ظهر امروز در دیدار با اعضای کانون تخصصی بسیج رسانه غرب خراسان رضوی به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار با بیان اینکه مطبوعات نفش بی‌بدیلی در آگاهی بخشی مردم برای کاهش مصرف آب دارند، اظهار داشت: امسال در تابستان بسیار گرمی نسبت به سال‌های قرار داریم و خبرنگاران باید با آگاهی‌بخشی به اقشار مختلف مردم کمترین مشکلی در زمینه تامین آب شهروندان داشته باشیم.

وی با بیان اینکه از ابتدای تابستان امسال تاکنون هیچ‌گونه قطعی آبی در سبزوار نبوده است، افزود: امیدوارم با همکاری اصحاب رسانه در راستای آگاهی‌بخشی در زمینه مصرف بهینه آب تا پایان تابستان هیچگونه قطعی آبی در این شهرستان نداشته بایشم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سبزوار یکی از مهم‌ترین وظایف اصحاب رسانه را اطلاع‌رسانی فعالیت‌های نهادهای مختلف به مردم دانست و ادامه داد: در حال حاضر خبرنگاران با کمترین امکانات موجود بهترین خدمات را برای مردم انجام می‌دهند.

ریاضی از برگزاری کارگاه تخصصی هم‌اندیشی روابط عمومی‌های خراسان رضوی در شهرستان سبزوار خبر داد و گفت: امروز این کارگاه به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار  با حضور مدیر روابط عمومی آب و فاضلاب خراسان رضوی برگزار شده است.
محمد مهرنیا مدیر کانون بسیج رسانه غرب خراسان رضوی در این نشست گزارشی از فعالیت های این کانون ارائه کرد.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.