اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 6 مرداد 1396 / کد مطلب: 12515 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار:


اتحاد سپاه و دولت مشت محکمی بر دهان استکبار است


اتحاد سپاه و دولت مشت محکمی بر دهان استکبار است  امام جمعه سبزوار با اشاره به دیدار رئیس جمهوری با فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمادگی سپاه برای همکاری با دولت و حمایت‌های دولت در تقویت بنیه دفاعی کشور، مشتی محکم بر دهان استکبار و دشمنان ملت ایران است.
حجت الاسلام غلامرضا مقیسه در خطبه های نماز جمعه سبزوار افزود: وحدت و انسجام مسئولان نظام، قوت قلبی برای مردم و موجب تداوم عزت و امنیت داخلی کشور و بی اثر کردن تهدیدات دشمنان است.
وی با گرامیداشت هفته نماز جمعه ادامه داد: نماز جمعه نقش موثری در عبور از فتنه های مختلف دوران انقلاب داشته است از این رو این آیین عبادی، سیاسی همیشه آماج حملات دشمن است.
حجت الاسلام مقیسه گفت: نماز جمعه قرارگاه فرهنگی نظام جمهوری اسلامی در پاسداری از ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی و مقابله با دسیسه دشمنان است.
وی ادامه داد: نماز جمعه تریبون فراجناحی و بدون وابستگی حزبی است که به منافع اسلام و انقلاب توجه دارد.
حجت الاسلام مقیسه گفت: امام‌جمعه در خطبه‌های نماز جمعه با بیان عقاید دینی، اخلاق اجتماعی، مصلحت مردم و سیاست‌های حکومتی مردم را ارشاد می کند.
امام جمعه سبزوار با گرامیداشت دهه کرامت افزود: محتوا و برنامه های دهه کرامت باید به گونه ای باشد که سطح معرفت جوانان درباره فرهنگ اهل بیت (ع) را بالا ببرد.
به مناسبت هفته نماز جمعه نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در 12 غرفه با محوریت معرفی کالاهای ایرانی و تاکید بر تولیدات شهرستان سبزوار در بخش های صنعت، پوشاک، صنایع دستی و خشکبار در مصلای نماز جمعه برپا شد و از تعدادی از مسئولان فعال در ستاد نماز جمعه نیز تقدیر شد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.