اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 22 تير 1396 / کد مطلب: 12484 / نظرات: 0


تجمع مدافعان حجاب و عفاف در سبزوار


تجمع مدافعان حجاب و عفاف در سبزوار تجمع بزرگ مدافعان حجاب و عفاف عصر چهارشنبه با حضور گسترده بانوان در حسینیه عطارهای سبزوار برگزار شد.
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سبزوار در این مراسم گفت: امروز دشمنان اسلام و ایران برای رواج بی حجابی در جامعه ادامه سیاست کشف حجاب دوره پهلوی را دنبال می کنند.
سرهنگ امین الله مظلوم افزود: استکبار متوجه شده است که جنگ و تفنگ در برابر جوامع اسلامی کارساز نیست چرا که مسلمانان با نیروی ایمان به مقابله با دشمن می پردازند.
وی اظهار کرد: غرب از طریق جنگ نرم در پی تخریب ایمان، باور و اعتقادات جوانان است تا به هدف خود که تضعیف انقلاب اسلامی است برسد.
وی گفت: نماد بارز جنگ نرم دشمن برای تخریب باورها، ترویج بی حجابی و بی بند و باری بین جوانان است.
سرهنگ مظلوم افزود: غرب معتقد است باید نهاد مقدس خانواده را که ستون و محور اساسی آن مادر است با بهره گیری از شبکه 'من و تو' و شبکه های مجازی فاسد کند.
وی اظهار کرد: یکی از اصلی ترین اهداف مقابله غرب با پوشش اسلامی و حجاب، تضعیف نهاد خانواده است که افزایش کودکان بی سرپرست، مشاجرات خانوادگی، افزایش آمار طلاق و فرزندان طلاق و افزایش سن ازدواج و افزایش اعتیاد را در پی دارد.
وی گفت: برخلاف تبلیغات ظاهربینانه غرب، حجاب نه تنها مایه اسارت زنان نیست بلکه عامل آزادی و کرامت آنهاست بطوریکه زنان با حجاب در دوران دفاع مقدس افتخار آفرینی کردند.
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سبزوار افزود: باید سنگر خانواده را پاکیزه نگه داشت و در عرصه سیاسی، اجتماعی سنگرهای جدید ساخت.
در این مراسم راهپیمایی عفاف و حجاب نیز در خیابان های بیهق و کاشفی تا بوستان فاطمی این شهر برگزار شد. 102/



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.