اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 19 تير 1396 / کد مطلب: 12474 / نظرات: 0

امام جمعه ششتمد در مراسم تجلیل از دهیاران:


از توجه و کار و تلاش در حوزه فرهنگی غافل نشوید


از توجه و کار و تلاش در حوزه فرهنگی غافل نشوید حجت الاسلام و المسلین محسن تسلیخ در مراسم تجلیل از دهیاران ششتمد افزود: توجه به عمران و آبادانی روستاها ضروری است اما باید در کنار توسعه و عمران به مسائل فرهنگی روستاها توجه جدی داشت که از بخشدار ششتمد توقع داریم که حمایت لازم را از برنامه های فرهنگی در روستاها داشته باشند.
دکترتسلیخ یادآور شد: نماز جمعه یک ظرفیت فرهنگی و معنوی در این بخش است که باید تمامی مردم بخش ششتمد از این فریضه عبادی، سیاسی بهره مند شوند و انتظار می رود دهیاران زمینه حضور مردم روستاها را در نماز جمعه را فراهم نمایند.
 بخشدار ششتمد نيز در این مراسم گفت:اکنون در پایان چهار سال تلاش شبانه روزی دهیاران باید خداقوت و خسته نباشید به دهیاران گفت که در این چهار سال مسئولیت خود تلاش کردند که مشکلی از مشکلات مردم روستای خود را مرتفع نمایند.
مجید کریمی ضمن تبریک به منتخبین مردم در شورای اسلامی و رئیس جمهور منتخب گفت: رأی بالای مردم ایران اسلامی به دکتر حسن روحانی نشانه اینست که از عملکرد دولت در چهار سال گذشته رضایتمندی وجود دارد.
وی ادامه داد: یکی از برنامه های مؤثر دولت موضوع برجام بود که به لطف رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری محقق شد ، هرچند که طرف مقابل بدعهدی می نماید.
بخشدار ششتمد اظهار داشت: ازعصبانیت عربستان واسرائیل مشخص میشود توافق خوبی صورت گرفته است و در خصوص برجام حتی سید حسن نصرالله گفته که باید در دانشگاه های ما تدریس شود واین روش مذاکرات آموزش داده شود.
کریمی گفت: دولت آرامش و ثبات خوبی در سطح بازار ایجاد کرده و امیدواریم با تدابیر جدید شاهد رونق بیشتر کسب و کار باشیم.
وی افزود: دوران رقابت های انتخاباتی در سطح شهر و روستا برای انتخابات شوراها و ریاست جمهوری پایان یافته و انتظار می رود فصل رفاقت آغاز شود و همگی برای توسعه شهر و روستاها تلاش وافری انجام دهیم.
طی مراسمی و با حضور بخشدار و امام جمعه ششتمد از دهیاران این بخش تجلیل شد.حسین پور




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.