اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 10 تير 1396 / کد مطلب: 12462 / نظرات: 0


اختصاص 3،5 میلیارد ریال برای اجرای طرحهای زیارت در سبزوار


اختصاص 35 میلیارد ریال برای اجرای طرحهای زیارت در سبزوار  فرماندار ویژه سبزوار گفت: 3،5 میلیارد ریال از محل اعتبارات ماده 180 و تملک و دارایی برای اجرای طرحهای زیارت در این شهرستان اختصاص داده شد.
احمد برادران در نشست کارگروه زیارت در سبزوار افزود: این اعتبارات صرف مرمت، بهسازی و ساخت مکانهایی برای اسکان و ارائه خدمات رفاهی به زائران می شود.
وی ادامه داد: سبزوار در مسیر رفت و آمد سالانه 20 میلیون زائر به مشهدالرضا قرار دارد و در همین راستا باید زیر ساختهای زیارت در این شهرستان بیش از پیش تقویت شود.
فرماندار سبزوار گفت: پارسال از محل اعتبارات تملیک و دارایی و ماده 180 یک میلیارد و 600 میلیون ریال برای مرمت و بهسازی مقبره امامزاده خسروجرد واقع در جاده سبزوار - تهران هزینه شد. همچنین پارک بهمن واقع در جاده سبزوار - مشهد به عنوان منطقه هدف زیارت در راستای ارائه خدمات رفاهی به زائران تجهیز شده و طرح ساخت یک زائرشهر در مسیر رفت و آمد زائران در دستور کار قرار دارد.
وی افزود: 48 درصد زائران و مسافران در خراسان رضوی از جاده تهران - سبزوار - نیشابور عبور می کنند که این موضوع فرصتی مهم برای ارائه خدمات به زائران محسوب می شود.
برادران ادامه داد: با همکاری بخش خصوصی در این زائرشهرها خدمات رفاهی و فرهنگی به صورت خاص و ویژه به زائران بارگاه رضوی ارائه می شود.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.