اخبار سبزوار پيام : عمراني


اخبار » عمراني / تاریخ خبر: 7 تير 1396 / کد مطلب: 12453 / نظرات: 0

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی


اختصاص سه میلیارد ریال برای احداث ساختمان پست ششتمد


اختصاص سه میلیارد ریال برای احداث ساختمان پست ششتمد نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی افزود: برای تحول در بخشهای ششتمد و رودآب پیگیر احداث شهرک صنعتی بودیم که به دلیل نزدیکی به شهرک صنعتی با این موضوع موافقت نشد و برای این دو بخش موافقت ایجاد ناحیه صنعتی أخذ شده است.
حسین مقصودی افزود: مراکز درمان بستر دو بخش ششتمد و رودآب که همزمان با سایر نقاط سبزوار آغاز شده بود متأسفانه به بهره برداری نرسیده که سال گذشته با تخصیص اعتبار مناسب تدبیری برای این دو مرکز اندیشده شد.
مقصودی یادآوردشد: این دو مرکز آخرین مراحل کاری خود را می گذارند و طی هفته گذشته مبلغ هشت میلیارد ریال برای تجهیزات این دو مرکز تخصیص یافت.
نماینده مردم سبزوار بزرگ در مجلس شورای اسلامی گفت: ششتمد فاقد ساختمان پست بود و ساختمان قبلی این اداره بعنوان یک ساختمان مخروبه قلمداد می شد که خوشبختانه با پیگیریهای صورت گرفته مدیرعامل پست کشور مبلغ سه میلیارد ریال برای این موضوع تخصیص دادند که بزودی عملیات اجرایی این ساختمان آغاز خواهد شد.
وی افزود: پیگیری جهت احداث ساختمان شهرداری ششتمد ، بهزیستی و آمفی تئاتر ششتمد از دیگر اقدامات صورت گرفته می باشد که امیدواریم هر چه سریعتر شاهد عملیات اجرایی این پروژه ها باشیم.
مقصودی گفت: تحقق آسفالت روستای مچ و تخصیص اعتبار برای جاده ششتمد ـ سبزوار و تعیین پیمانکار این محور از دیگر اقدامات صورت گرفته می باشد.
رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی اظهار داشت: از ابتدای ورودی به مجلس تلاش داشته ام که هم در حوزه قانون گذاری حضور مؤثر داشته باشم و هم برنامه ای برای توسعه استان خراسان رضوی و شهرستان های سبزوار ، جوین ، جغتای ، خوشاب ، داورزن و بخشهای ششتمد و رودآب داشته باشم.
رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی به عملکرد یکساله اخیر خود اشاره کرد و گفت:  یکی از وظایف نمایندگان تهیه طرح های مختلف در راستای منافع نظام و کشور و همچنین در نظر گرفتن احیای حق مردم است
در نخستین  روزهای حضور در مجلس شورای اسلامی پیشنهاد طرحی را ارائه نمودم که براساس آن 8درصد از درآمد کلان شهرها کسر شود و به دهیاریها وشهرداریهای زیر 50 هزار نفر جمعیت پرداخت شود.
وی اظهار داشت: البته پیشنهاد بنده در ابتدا کسر 15درصد و واریز آن به دهیاریها بود که موافقت نشده و با 8درصد موافقت گردید.
مقصودی گفت: طرح بیمه روستائیان با 70 سال سن و 10 سال سابقه بیمه یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته برشمرد که در این مدت پیگیری شده و بخشی از مشکلات روستائیان را برطرف می کند.
 
وی ادامه داد: اگر امروز هم بدلیل حضور در جمع مردم روستای جنبذ و دهیاران بخش از اقدامات عمرانی در خصوص بخش ششتمد سخن گفتم و مطمئن باشید برای سایر نقاط پیرامونی سبزوار نیز اقدامات مؤثری فراوانی انجام داده ام.
بخشدار ششتمد نیز در آیین کلنگ زنی پل ورودی روستای جنبذ گفت: با پیگیریهای صورت گرفته و حمایت نماینده مردم سبزوار کل اعتبار مورد نیاز این پروژه تخصیص یافته و اعتبار مرحله اول این پروژه به حساب دهیاری روستای جنبذ واریز شده است.
مجید کریمی افزود: امیدواریم با توجه باینکه شرکت تعاونی دهیاران ششتمد پیمانکار انتخاب شده برای اجرای این پروژه می باشد هر چه سریعتر مراحل اجرایی ساخت پل آغاز شود. حسین پور

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.