اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 31 خرداد 1396 / کد مطلب: 12425 / نظرات: 2

رئیس مجمع نماندگان خراسان رضوی


راهپیمایی روز قدس امنیت جهان اسلام را تضمین می کند


راهپیمایی روز قدس امنیت جهان اسلام را تضمین می کند رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: فلسطین قلب امت اسلام است و راهپیمایی روز قدس نماد انسجام کشورهای اسلامی است که امنیت جهان اسلام را تضمین می کند
حسین مقصودی افزود: راهپیمایی این روز اعلام برائت مسلمانان از رژیم صهیونیستی و بیزاری جستن از تفکرات داعش و گروههای تکفیری است.
وی ادامه داد: امروز مشکل اصلی جهان اسلام اختلاف و درگیری های داخلی است و روز قدس عاملی مهم برای تقویت وحدت مسلمانان در مقابله با دشمنان است.
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: غرب با راه اندازی داعش و عناصر تکفیری و حمایت از تروریسم در کشورهای مسلمان در پی جلوگیری از بیداری اسلامی، رواج اسلام هراسی، غارت منابع جهان اسلام و تامین امنیت صهیونیست هاست.
مقصودی افزود: روز قدس علاوه بر حمایت از ملت مظلوم فلسطین، ابراز همدلی با مسلمانان مظلوم یمن، بحرین، سوریه و سایر مظلومان جهان است.
وی افزود: حضور پرشور مردم انقلابی و روزه دار در راهپیمایی روز قدس سبب خوشحالی مسلمانان و ناامیدی دشمن می شود و همچنین مقاومت اسلامی را در مبارزه با عناصر تکفیری و استکبار راسخ تر و نیز نابودی قدرت رو به افول داعش را سرعت می بخشد.ایرنا102/



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.