اخبار سبزوار پيام : علمی وآمو..


اخبار » علمی وآمو.. / تاریخ خبر: 31 خرداد 1396 / کد مطلب: 12422 / نظرات: 0


انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه حکیم سبزواری و اداره کل زندان‌های خراسان رضوی


انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه حکیم سبزواری و اداره کل زندان‌های خراسان رضوی رئیس دانشگاه حکیم سبزواری گفت: به‌منظور ارتقا سطح همکاری‌های علمی–پژوهشی، تفاهم نامه همکاری دانشگاه حکیم سبزواری و اداره کل زندان‌های خراسان رضوی به امضا رسید.
 جواد حدادنیا در این خصوص اظهار کرد: به‌منظور ارتقاء همکاری‌های علمی و پژوهشی میان اداره کل زندان‌های خراسان رضوی، مراکز علمی پژوهشی و بهره‌گیری بهینه از امکانات موجود در جهت تحقق اهداف مشترک این تفاهم‌نامه در چارچوب ماموریت‌ها و وظایف به امضاء رسید.

وی مهم‌ترین اهداف این تفاهم‌نامه را همکاری بین طرفین در زمینه های علمی، پژوهشی، استفاده از تجارب، تخصص، امکانات مشترک متقابل، تبادل اطلاعات و داده‌های دانست.

حدادنیا گفت: با امضاء این تفاهم‌نامه طراحی و اجرای طرح‌های پژوهشی و همکاری در برگزاری همایش‌ها، کارگاه‌های آموزشی، نشست‌های علمی و بهره‌وری از امکانات دو طرفین تفاهم‌نامه صورت می گیرد.

رئیس دانشگاه حکیم سبزواری عنوان کرد: همکاری در برنامه‌ریزی راهبردی برای انجام فعالیت‌های پژوهشی در خراسان رضوی و همکاری در تألیف، تصنیف، ترجمه و انتشار کتب علمی و پژوهشی درزمینه‌های آسیب‌ها، فرصت‌های فرهنگی و اجتماعی از دیگر مهم‌ترین موضوعات برخی از مفاد مهم این تفاهم نامه است.

وی افزود: براساس مفاد این تفاهم‌نامه همکاری درزمینه های تبادل اطلاعات، داده‌های موردنیاز طرفین برای انجام طرح‌های پژوهشی و همکاری در زمینه انتشار مجلات، فصلنامه‌ها و خبرنامه‌های علمی صورت می‌گیرد.

حدادنیا ادامه داد: انجام امور مطالعاتی و امکان سنجی مورد نیاز و همکاری در زمینه سیستم اطلاع رسانی، تبادل آمار، اطلاعات و بهره‌گیری از توانمندی های یکدیگر از مهم ترین بخش های این تفاهم نامه است.

رئیس دانشگاه حکیم سبزواری گفت:  براساس این تفاهم نامه  طرفین یکی از متخصصین خود را به عنوان نماینده تام الاختیار جهت اجرای موارد تفاهم نامه تعیین و نمایندگان طرفین هر سه ماه یکبار جلسات مشترک برگزار و برنامه ریزی، هماهنگی و ارزیابی های لازم را در راستای انجام همکاری های موضوع این تفاهم انجام می دهند.

وی خاطرنشان کرد: توافق های حاصل شده بین نمایندگان طرفین قابل بررسی و تصمیم گیری توسط واحدهای ذیربط بوده و نتایج نهایی به طرق مقابل اعلام می شود.

حدادنیا مدت این تفاهم نامه را پنج سال دانست و افزود: انعقاد این تفاهم نامه هیچگونه تعهد مالی خاصی را برای مرکز و دانشگاه نمی کند و کلیه هزینه ها برحسب مورد بررسی و براساس تفاهم نامه های جداگانه طرف مربوطه پرداخت می شود.

وی گفت: هریک از طرفین تفاهم‌نامه موظف هستند اطلاعات محرمانه و طبقه‌بندی ‌شده طرف مقابل را افشا نکنند و به‌ صورت مستقیم و غیرمستقیم در اختیار اشخاص دیگر قرار ندهند.

رئیس دانشگاه حکیم سبزواری خاطرنشان کرد: این تفاهم نامه در 6 ماده تنظیم شد و مدت تفاهم نامه پنج سال است که در صورت تواافق طرفین تمدید می‌شود.ایسنا102/





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.