اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 29 خرداد 1396 / کد مطلب: 12416 / نظرات: 0

فرماندار سبزوار:


نگاه سیاسی در شوراها آسیب زا است


نگاه سیاسی در شوراها آسیب زا است  فرماندار ویژه سبزوار گفت: وجود نگاه سیاسی در شوراهای اسلامی آسیب زا است زیرا اعضای شوراها باید با بهره گیری از تمام ظرفیتها بستر توسعه مناطق را فراهم کنند.
احمد برادران در دیدار با منتخبان شورای اسلامی شهر ششتمد افزود: شوراهای اسلامی شهر و روستا در ارائه خدمت، طرحها، برنامه و اسناد مسائل سیاسی را استیلا ندهند و به ظرفیتها منطقه توجه کنند.
وی ادامه داد: دسته بندی و صف بندیهای سیاسی باعث شکاف در جامعه می شود و درصدی از مشارکت جهت توسعه همه جانبه از دست می رود لذا مجموعه اعضای شورا با همدلی بستر توسعه بیشتر جوامع ملی و محلی را فراهم کنند.
فرماندار سبزوار به خدمات دولت یازدهم در ششتمد نیز اشاره و بیان کرد: پارسال طرح گازرسانی به 11 روستای بخش ششتمد با هزینه 80 میلیارد ریال انجام شد و هزار و 300 خانوار از مزایای شبکه گازرسانی بهره مند شدند.
وی گفت: هم اکنون 95 درصد جمعیت روستایی سبزوار از آب آشامیدنی و مزایای شبکه آبرسانی برخوردارند و طرحهای آبرسانی برای 600 خانوار روستاهای کم جمعیت نیز در دست اقدام است.
برادران افزود: تعریض جاده سبزوار - ششتمد به طول 18 کیلومتر و مرکز جامع سلامت و درمان بستر ششتمد هم در حال اجراست و امسال به بهره برداری می رسد.
یکی از منتخبان شورای اسلامی ششتمد نیز گفت: شورای اسلامی دوره پنجم با همدلی و وحدت، تعامل با مسئولان و به دور از گرایش سیاسی زمینه پیشرفت این شهر را فراهم می کند.
محمد رضوی منش افزود: شهر ششتمد با آب و هوای معتدل، وجود رودخانه و آرامگاه ابوالحسن بیهقی ظرفیت خوبی برای توسعه گردشگری دارد که این زمینه ها تاکنون مغفول مانده است.
شورای اسلامی شهر ششتمد پنج عضو اصلی و سه عضو علی البدل دارد. ایرنا 102/



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.