اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 13 خرداد 1396 / کد مطلب: 12394 / نظرات: 0

سبحانی فر:


پروژه حرم تا حرم در سبزوار همچنان بلاتکلیف است


پروژه حرم تا حرم در سبزوار همچنان بلاتکلیف است عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای تکمیل پروژه حرم تا حرم به 2 هزار میلیارد تومان نیاز است، گفت: اجرای پروژه حرم تا حرم یکی از مطالبات مردم این شهرستان است که این مسیر باید سریعتر تکمیل شود.
رمضانعلی سبحانی‌فر در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در سبزوار با اشاره به کلنگ‌زنی پروژه حرم تا حرم در سبزوار ، اظهار داشت: فاز دوم این پروژه از سمت سبزوار به مشهد اجرایی می‌شود و بر اساس قراردادی که بین وزارت راه و شهرسازی و قرارگاه خاتم‌الانبیاء به امضاء رسیده است، باید 30 درصد کار را وزارت راه و شهرسازی و 70 درصد دیگر را قرار گاه خاتم‌الانبیاء انجام دهند.

وی ادامه داد: پس از اجرای عملیات پروژه حرم تا حرم در سبزوار، پیمانکار به تفاهم‌نامه خود با طرف مقابل معترض شد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، اجرای پروژه حرم تا حرم در سبزوار را همچنان بلاتکلیف دانست و افزود: اجرای پروژه حرم تا حرم در سبزوار یکی از مطالبات مردم این شهرستان است که این مسیر باید سریعتر تکمیل شود.

سبحانی‌فر بیان کرد: سالانه 20 میلیون زائر امام  رضا (ع) از محور سبزوار عبور می‌کنند و بار ترافیکی سنگینی را در ورودی استان خراسان‌رضوی ایجاد می‌کند.

وی با بیان اینکه اجرای پروژه حرم تا حرم در سبزوار از وقوع حوادث ترافیکی دارای تلفات مالی و جانی جلوگیری می‌کند، افزود: امیدواریم به زودی وعده پروژه حرم تا حرم در سبزوار با توافق طرفین قرارداد به مرحله تکمیل برسد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طی چند سال اخیر 60 کیلومتر از این محور در سبزوار آماده آسفالت است، گفت: اجرای 220 کیلومتر پروژه حرم تا حرم در سبزوار نیازمند 2 هزار میلیارد تومان اعتبار است.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.