اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 9 خرداد 1396 / کد مطلب: 12377 / نظرات: 0


کمک 230 میلیون ریالی سبزواریها به بازسای عتبات عالیات


کمک 230 میلیون ریالی سبزواریها به بازسای عتبات عالیات  رئیس ستاد سبزوار در بازسازی عتبات عالیات گفت: مردم این شهرستان از ابتدای امسال تاکنون 230 میلیون ریال وجه نقد و 6 گرم طلا برای بازسازی عتبات عالیات در عراق کمک کرده اند.
علی اکبر دلبری روز سه شنبه در نشست ستاد هماهنگی این ستاد افزود: این کمکها برای بازسازی عتبات عالیات در کربلای معلی، نجف اشرف، کاظمین و سامرا هزینه می شود.
وی ادامه داد: ستاد نماز جمعه و اداره تبلیغات اسلامی در برنامه های فرهنگی جهت تنویر افکا عمومی و تشویق مردم به کمک در بازسازی عتبات عالیات و همت واقفان به وقف با همین نیت توجه کنند.
او گفت: پارسال شهروندان سبزواری یک میلیارد و 800 میلیون ریال وجه نقد و 163 گرم مسکوکات برای بازسازی عتبات عالیات در کربلای معلی، نجف اشرف، کاظمین و سامرا کمک کردند.
امام جمعه سبزوار نیز در این نشست گفت: زنده نگهداشتن نام اهل بیت(ع) و بازسازی عتبات عالیات سبب عزت و اقتدار اسلام و انقلاب اسلامی است.
حجت الاسلام غلامرضا مقیسه افزود: با بازسازی عتبات عالیات روحیه مبارزه با ظلم و ستم در جامعه بشری زنده می ماند. دشمنان برای مقابله با اسلام با تحریک گروههای تکفیری و شکاف بین مسلمانان تلاش دارند جایگاه اهل بیت (ع) و آرامگاه آنها را از بین ببرند.
وی گفت: حرم اهل بیت(ع) مظاهری از شعائر الهی و مکانی برای هدایت، روشنگری، ندای عدالتخواهی و مبارزه با ظلم و ستم است
او افزود: یکی از برکات انقلاب اسلامی توجه به مرمت و بازسازی عتبات عالیات است. تلاش در مسیر ساختن بقاع متبرکه و حرم اهل بیت(ع) عین توحید و تعظیم شعائر الهی است.ایرنا102/



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.