اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 6 خرداد 1396 / کد مطلب: 12372 / نظرات: 0

امام جمعه ششتمد


انتخابات باعث اقتدار نظام در سطح بین المللی شد.


انتخابات باعث اقتدار نظام در سطح بین المللی شد
حجت الاسلام و المسلمین محسن تسلیخ گفت: انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با حضور حداکثری صورت پذیرفت.
خطیب جمعه ششتمد افزود: این حضور حداکثری مردم عزیز ایران اسلامی، دسیسه های معاندین و توطئه گران را به خوبی خنثی کرد.
دکتر تسلیخ ادامه داد: در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری آقای دکتر روحانی توانست دوره ریاست جمهوری خود را تمدید کند و موفق شده با کسب 58درصد آراء فرصت خدمت 8 ساله را کسب نماید.
حجت الاسلام و المسلمین تسلیخ اظهار داشت: شرکت حداکثری مردم  در انتخابات باعث شکوه و عظمت انقلاب شد و پیروز واقعی انتخابات مقام معظم رهبری و بعد هم ملت ایران بودند که با بصیرت در پای صندوق های رای حاضر شدند.
امام جمعه ششتمد از حضور حماسی مردم ایران بعنوان جلوه ای از مردم سالاری دینی یاد کرد و خاطرنشان ساخت: علیرغم تلاش دشمنان ، مدیریت ،زیرکی و با هوشی مقام معظم رهبری باعث حضور پرشور مردم و حتی حضور مخالفین نظام در عرصه انتخابات شد.
خطیب جمعه ششتمد گفت: انتخابات باعث استحکام بیشتر نظام شد و این موضوع باعث اقتدار نظام در سطح بین المللی گردید.
دکتر تسلیخ اظهار داشت: انتخابات در سلامت ، امنیت و با صلابت برگزار گردید.
امام جمعه ششتمد ادامه داد: اکنون مردم توقع دارند که به وعده های داده شده عمل نمایند و با اقتدار و شجاعانه در مقابل دشمنان ایستادگی کنند.
امام جمعه ششتمد با اشاره به اولین سفر خارجی دونالد ترامپ به عربستان سعودی گفت: ترامپ در کشوری که تاکنون انتخابات به خود ندیده و مردم در آرزوی یک انتخابات هستند؛ و بدین آشکاری حقوق ملت عربستان توسط عده ای سلطه گر نقض می شود و ایران را که مهد دموکراسی واقعی است را به نقض حقوق بشر متهم کرد. این اظهارات وقیحانه او ناشی از دشمنی دیرینه امریکا و استکبار جهانی با ملت ایران است.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.