اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 29 ارديبهشت 1396 / کد مطلب: 12360 / نظرات: 0


مردم با حضور گسترده در انتخابات مشت محکمی بر دهان استکبار بزنند


مردم با حضور گسترده در انتخابات مشت محکمی بر دهان استکبار بزنند فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار گفت: مردم با حضور گسترده در انتخابات با نمایش وحدت و انسجام داخلی مشت محکمی بر دهان استکبار بزنند.
سرهنگ پاسدار امین الله مظلوم  با حضور در شعبه اخذ رای مسجد جامع سبزوار در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امروز استکبار جهانی برای کم رنگ جلوه دادن حضور مردم در انتخابات تلاش می کند و مشارکت پرشور مردم در انتخابات توطئه های دشمنان انقلاب را از بین می برد.
وی اظهار کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات ضامن اقتدار نظام و وفاداری ملت به آرمان های داخلی و خارجی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است.
مظلوم افزود: مردم با حضور پرشور پای صندوق های رای نشان می دهند که همواره پای عهد و پیمان خود با ولایت فقیه، اهداف و آرمان های انقلاب ایستاده اند.
وی گفت: هم اکنون دشمنان انقلاب اسلامی و آمریکا تحریم های جدیدی علیه جمهوری اسلامی وضع کردند که اجرای آن را به پس از انتخابت موکول کردند.
220 هزار تعرفه و 249 شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخابات در سبزوار پیش بینی شده و پنج هزار و 200 نفر نیز دست اندرکار برگزاری انتخابات در این شهرستان هستند.
220 هزار نفر در شهرستان سبزوار واجد شرایط رای گیری هستند که از این تعداد هفت هزار و 500 نفر رای اولی محسوب می شوند.
یک هزار و 66 نفر برای عضویت در شوراهای اسلامی شهرستان سبزوار ثبت نام کرده اند که از این تعداد 172 نفر برای شهر سبزوار، 16 نفر برای مرکز بخش روداب و 20 نفر برای مرکز بخش ششتمد داوطلب شده اند. ایرنا



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.