اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 22 ارديبهشت 1396 / کد مطلب: 12348 / نظرات: 0

استاد حوزه علمیه قم:


نامزدهای انتخابات برای خوب جلوه دادن خود دیگران را تخریب نکند


نامزدهای انتخابات برای خوب جلوه دادن خود دیگران را تخریب نکند  استاد حوزه علمیه قم گفت: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و نیز شوراهای اسلامی برای خوب جلوه دادن و بزرگ نمایی خود دیگر نامزدها را تخریب نکنند.
حجت الاسلام محمدحسین بحرینی، پنجشنبه شب در جمع مردم سبزوار در مسجد جامع این شهر افزود: نامزدها با رعایت اخلاق اسلامی و انتخاباتی، برنامه های خود را تشریح کنند و در حفظ آبروی برادران دینی خود بکوشند.
وی اظهار کرد: دشمنان این مرز و بوم با ترفندهای مختلفی چون بزرگنمایی مشکلات اقتصادی و بیکاری جوانان؛ درصدد هستند مشارکت مردم در عرصه انتخابات را پایین بیاورند.
حجت الاسلام بحرینی افزود: تا زمانی که مردم پای ارزشها و آرمانهای انقلاب ایستادگی کنند تحریم های اقتصادی و تهدیدهای دشمنان کارساز نیست .
وی ادامه داد: مردم پشتوانه اصلی نظام هستند که با نمایش قدرت خود در عرصه انتخابات تداوم نهضت و انقلاب اسلامی را رقم می زنند.
حجت الاسلام بحرینی گفت: مردم با حضور پرشور در عرصه انتخابات با حمایت از آرمانهای اسلام، امام راحل(ره)، ولایت فقیه و شهدا سبب توسعه ملی و تثبیت جایگاه کشور درعرصه بین المللی می شوند.
وی با اشاره به سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال افزود: یکی از معیارهای مردم در انتخاب نامزد اصلح برای ریاست جمهوری، باید توجه به برنامه های آنها در تحقق اقتصاد مقاومتی و حل مشکلات اقتصادی جامعه باشد.
استاد حوزه علمیه قم گفت: انقلابی بودن، مقاومت در مقابل استکبار، نداشتن روحیه فساد و پایبندی به ارزشهای اسلام از شاخص های مهم نامزدهای اصلح است که مردم برای انتخاب باید به آن توجه کنند.ایرنا102/



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.