اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 21 ارديبهشت 1396 / کد مطلب: 12347 / نظرات: 0


پنج نامزد شورای اسلامی شهر ششتمد سبزوار انصراف دادند


پنج نامزد شورای اسلامی شهر ششتمد سبزوار انصراف دادند معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری سبزوارگفت: پنج نامزد شورای اسلامی شهر ششتمد از توابع شهرستان سبزوار از پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر انصراف دادند.
حسین میردشتی افزود: با انصراف این پنج نامزد، 12 نامزد دیگر در پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر ششتمد با یکدیگر رقابت می کند.
یک نامزد انصراف دهنده گفت: بر اساس نظر شورای هماهنگی ائتلافی متشکل از کاندیداهای شایسته و توانمند به حکم تکلیف و با احترام به خرد جمعی و با هدف کمک به اتحاد وآبادانی ششتمد و غلبه بر منافع شخصی از این دوره انتخابات کناره گیری کردم.
محسن صحرایی افزود: به همراه چهار نامزد دیگر برای دوری از تبعیض و بی عدالتی، فساد و خویشاوند سالاری در قالب ائتلاف بزرگ ششتمد متحد و آباد از انتخابات انصراف دادیم.
255هزار نفر در شهرستان سبزوار واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند که از این تعداد هفت هزار و 500 نفر جمعیت رای اولی ها را تشکیل می دهند.
250 شعبه اخذ رای برای برگزاری فرآیند انتخابات در این شهرستان پیش بینی شده است و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با هشت شهرستان دیگر استان خراسان رضوی به صورت الکترونیک در سبزوار برگزار می شود.
شورای اسلامی شهر ششتمد پنج عضو اصلی و سه عضو علی البدل دارد
شهر ششتمد در 30 کیلومتری جنوب سبزوار قرار دارد.ایرنا102/



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.