اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 16 ارديبهشت 1396 / کد مطلب: 12337 / نظرات: 2

امام جمعه سبزوار:


نامزدها از حمایت محرومان سوء استفاده نکنند


نامزدها از حمایت محرومان سوء استفاده نکنند  امام جمعه سبزوار گفت: نامزدهای انتخابات با دادن وعده های پوج، حمایت از محرومان و مظلومان را وسیله ای برای کسب آرای بیشتر قرار ندهند.
حجت الاسلام غلامرضا مقیسه در خطبه های نماز جمعه سبزوار افزود: نامزدهای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا همچنین باید توجه داشته باشند که اولویت های فرهنگی، امنیتی و اقتصادی فدای منافع حزبی و گروهی نشود.
وی اظهار کرد: تهدید آمریکا با پشتیبانی قاطع ملت از نظام و حضور همیشگی مردم در عرصه های مختلف از جمله راهپیمایی و انتخابات و افزایش قدرت نظامی ایران، از بین رفته است.
وی گفت: ارتباط دادن امنیت کشور به حضور یک شخص در قدرت، درست نیست و اینکه برخی نامزدهای ریاست جمهوری رفع سایه جنگ را منوط به حضور و قدرت خود می دانند، اشتباه است.
امام جمعه سبزوار افزود: برای اداره کشور به عقلانیت و تدبیر همراه با توجه به ارزشهای اسلامی و توکل به خداوند نیاز است و پذیرش سلطه ابرقدرتها و برقرار کردن رابطه با آنها درست نیست.
وی اظهار کرد: دشمنی آمریکا با جمهوری اسلامی تمام شدنی نیست و آمریکا در برجام ثابت کرد پای عهد و پیمان خود نمی ماند.
وی گفت: با فعال کردن شورای فرهنگ عمومی شهرستان برنامه کاهش طلاق و افزایش ازدواج جوانان و تشکیل مجمع امر به معروف و نهی از منکر در دستور کار قرار گرفته است.
حجت الاسلام مقیسه با تبریک سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان افزود: جمعیت جوان سرمایه بزرگ برای انقلاب اسلامی است و مدیران و مسئولان باید نسبت به حل مشکلات فرهنگی، اشتغال، ازدواج و مسکن جوانان همت کنند.
وی همچنین روز جهانی هلال احمر و همچنین یاد جان باختگان حادثه انفجار معدن زغال سنگ استان گلستان را گرامی داشت.ایرنا 102/



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.