اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 15 ارديبهشت 1396 / کد مطلب: 12333 / نظرات: 0

اطلاعیه سازمان خصوصی سازی درخصوص سهام عدالت؛


توزیع هرگونه سود سهام عدالت کذب محض است


توزیع هرگونه سود سهام عدالت کذب محض است  سازمان خصوصی سازی روز پنجشنبه در اطلاعیه ای اعلام کرد: مراقب اخبار کذب برخی افراد سودجو و رسانه های فریب کار و کانال های مشکوک درخصوص توزیع سود سهام عدالت باشید.
[به گزارش ایرنا از سازمان خصوصی سازی، بنا به اخبار موثق دریافتی، گزارشات و خبرهای مشکوکی مبنی بر توزیع سود سهام عدالت شنیده و رد و بدل شده است.
بدین وسیله سازمان خصوصی سازی از طریق کانال رسمی اطلاع رسانی سهام عدالت و سایر مجاری اطلاع رسانی رسمی خود ، توزیع هرگونه سود سهام عدالت و هر نوع اخبار و اطلاعیه و وعده بی مورد درخصوص توزیع سود سهام عدالت را تکذیب می نماید و مفاد آن را کذب محض اعلام می دارد.
به اطلاع کلیه مشمولین سهام عدالت و سایر مردم عزیز کشور می رساند هیچ گونه توزیع سود انجام نشده و نمی شود و بدون اطلاع دقیق و اعلام رسمی از مجاری قانونی و رسانه های معتبر و فراگیر کشور به هیچ عنوان توزیع سود عدالت انجام نخواهد شد.
هرگونه خبر و اعلام مبنی بر توزیع سود سهام عدالت بی شک کلاه برداری و دروغ محض است و حتما قصد اعلام کننده آن نیز سوء استفاده و شیادی و دسترسی به اطلاعات محرمانه مالی و پولی شماست.
سازمان خصوصی سازی ضمن تقاضا از مردم شریف برای هوشیاری کامل در این زمینه، در این برهه زمانی حساس و به لحاظ اجتناب از هرگونه استفاده تبلیغاتی و سیاسی از طرح بزرگ و ملی سهام عدالت ، درخواست می نماید اطلاعات سهام عدالت را فقط از طریق مبادی اطلاع رسانی سازمان خصوصی سازی و این کانال دنبال کنید.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.