اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 8 ارديبهشت 1396 / کد مطلب: 12320 / نظرات: 0

فرماندار سبزوار:


تاکید مسئولان بر مشارکت آگاهانه در انتخابات است


تاکید مسئولان بر مشارکت آگاهانه در انتخابات است فرماندار ویژه سبزوار گفت: تاکید مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران بر حضور آگاهانه و مشارکت عمومی در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره ریاست جمهوری است.
 احمد برادران روز پنجشنبه در کارگاه آموزشی و توجیهی نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شهر و روستا در سبزوار افزود: بر اساس آمارهای وزارت کشور در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا میزان ثبت نام نامزدها، سطح تخصص، مدارک تحصیلی و حضور بانوان افزایش جدی دارد.
وی ادامه داد: تهمت زدن، متهم کردن یکدیگر و شایعه سازی در مورد صحت برگزاری انتخابات از مهمترین مسائلی است که در صورت طرح از سوی نامزدها با آن برخورد می شود.
فرماندار سبزوار گفت: از نامزدها انتظار می رود با در نظر گرفتن ضوابط از دادن وعده هایی که در چارچوب قانون و شرح وظایف شوراهای اسلامی در شهر و روستا نیست خودداری کنند.
وی افزود: 228 هزار نفر از شهروندان سبزواری واجد شرایط شرکت در انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره ریاست جمهوری هستند. امسال 249 شعبه اخذ رای در سطح شهرستان سبزوار مستقر می شود.

* تشکیل شعبه ویژه برخورد با تخلفات انتخاباتی
دادستان عمومی و انقلاب سبزوار نیز در این نشست گفت: شعبه ویژه برخورد با تخلفات انتخاباتی در این شهرستان تشکیل شد و با همکاری ضابطان قضایی با متخلفان برخورد می شود.
حسین اردمه افزود: مخدوش کردن مبلمان شهری، آسیب زدن به اموال دولتی و عمومی از مهمترین تخلفات انتخاباتی است که در قانون برای این موارد مجازاتهایی پیش بینی شده است.
وی ادامه داد: تهمت زن، اشاعه و ترویج شایعات و ایجاد مزاحمت نیز از دیگر تخلفاتی است که در این ایام مورد توجه است و در صورت مشاهده با آن برخورد می شود.

* جلوگیری از ترویج بی بندو باری به بهانه برگزاری انتخابات
فرمانده انتظامی سبزوار نیز در این نشست گفت: اجازه ترویج بی بند و باری به بهانه برگزاری انتخابات به کسی داده نمی شود و با ستادهای انتخاباتی که در این زمینه اهمال کنند برخورد قاطع می شود.
سرهنگ سید محمد هاشم زاده هاشمی افزود: استفاده از موسیقی غیرمجاز برای جلب توجه جوانان و نوجوانان و بهره گیری از نمادهای خاص از جمله جرائمی است که در صورت مشاهده با آن برخورد می شود.ایرنا102/





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.