اخبار سبزوار پيام : علمی وآمو..


اخبار » علمی وآمو.. / تاریخ خبر: 22 فروردين 1396 / کد مطلب: 12287 / نظرات: 0


سبزوار میزبان همایش ملی کارآفرینی روستایی


رئیس دانشکده جغرافیا و علوم محیطی دانشگاه حکیم سبزواری گفت: در سال 'اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال' همایش ملی توسعه کارآفرینی روستایی با حضور جمعی از مسئولان کشوری روز 30 فروردین جاری در این دانشگاه برگزار می شود.
علیرضا حمیدیان در جمع خبرنگاران هدف این همایش یک روزه را بررسی توسعه، رونق اشتغال، ایجاد کارآفرینی و پایداری جمعیت در مناطق روستایی اعلام و بیان کرد: در این چارچوب تلاش می شود با استفاده از ایده های کارآفرین علمی و عملی جرقه ای در توسعه اشتغال روستاها زده شود.
وی افزود: در حاشیه همایش نیز نمایشگاه خودکفایی روستاییان غرب خراسان رضوی و کارگاه آموزشی با عنوان کارآفرینی و خودکفایی دهیاران با حضور 200 دهیار منتخب برگزار می شود.
او ادامه داد: 85 مقاله از سراسر کشور به دبیرخانه همایش رسید که پس از بررسی توسط 31 عضو هیات علمی 61 مورد آن پذیریش اولیه و 42 مقاله برگزیده شد.
همایش ملی بررسی راهکارهای مدیریت توسعه کارآفرینی روستایی با مشارکت دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری خراسان رضوی در حوزه های کارآفرینی روستایی، کشاورزی، گردشگری، صنایع، زنان روستائی و خودکفایی دهیاریها برگزار می شود.
دانشگاه حکیم سبزواری دارای 10 هزار دانشجو است که 2 هزار و 300 نفر از آنان در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا در حال تحصیل هستندایرنا102/



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.