اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 18 فروردين 1396 / کد مطلب: 12280 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار:


آثار معنوی اعتکاف جوانان را مقابل شبیخون فرهنگی دشمن بیمه می کند


آثار معنوی اعتکاف جوانان را مقابل شبیخون فرهنگی دشمن بیمه می کند  امام جمعه سبزوار گفت: اعتکاف آثار معنوی و معرفتی زیادی در جامعه اسلامی دارد و نسل جوان را مقابل شبیخون فرهنگی دشمن بیمه می کند.
حجت الاسلام غلامرضا مقیسه در خطبه های نماز جمعه این هفته سبزوار افزود: مراسم اعتکاف فرصت کم نظیری برای تقرب به درگاه الهی است و موجب تقویت باورهای دینی نسل جوان می شود.
وی با اشاره به تلاش دشمن در دوری نسل جوان از ارزشهای اعتقادی و اسلامی ادامه داد: اعتکاف باعث خود سازی و افزایش معنویت نسل جوان می شود و آنها را در مقابل توطئه های فرهنگی دشمن مصون می سازد.
امام جمعه سبزوار با اشاره به روز 20 فروردین ماه 1359 سالروز قطع رابطه سیاسی جمهوری اسلامی با آمریکا گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی دست آمریکا از غارت منافع عمومی مردم ایران کوتاه شد.
حجت الاسلام مقیسه افزود: امروز تمام تلاش و هدف آمریکا در مقابله با انقلاب اسلامی دستیابی دوباره به منافع جمهوری اسلامی است.
وی ادامه داد: ایران به برکت انقلاب اسلامی و اتحاد ملت حول محور ولایت فقیه به قدرت برتر منطقه تبدیل شده و طرح مسائلی چون موضوع هسته ای، حقوق بشر و موشکی از سوی آمریکا و استکبار با هدف تضعیف انقلاب اسلامی صورت می گیرد.
امام جمعه سبزوار افزود: ارتباط با آمریکا مشکلی را از جمهوری اسلامی حل نمی کند بلکه بر مشکلات نظام می افزاید.
حجت الاسلام مقیسه با اشاره به سالروز میلاد حضرت علی (ع) گفت: عدالت و دلسوزی امیرالمومنین (ع)، رسیدگی ایشان به امور و توجه به کارها باید سرمشقی برای مسئولان و مدیران در کشور باشد.
امام جمعه سبزوار همچنین از آمادگی هلال احمر و اورژانس این شهرستان برای خدمت رسانی به مصدومان زلزله در خراسان رضوی تشکر کرد.

ایرنا 102/





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.