اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 1 فروردين 1396 / کد مطلب: 12252 / نظرات: 0

سبحانی فر:


پرداخت سود سهام عدالت توسط دولت انتخاباتی نیست


پرداخت سود سهام عدالت توسط دولت انتخاباتی نیست

 عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: پرداخت سود سهام عدالت توسط دولت انتخاباتی نیست و افرادی که مدعی انتخاباتی بودن سهام به مردم هستند، اقدامات دولت قبل در شب های انتخابات را نیز ببینند.

رمضانعلی سبحانی فر افزود: پرداخت سهام عدالت از محل سود کارخانه ها و بنگاه های دولتی از سال 1385 در دستور کار دولت وقت قرار گرفت، اما به دلیل نبود ساماندهی، جمعیت هدف این طرح مشخص نبود.

وی ادامه داد: حدود یک سال است که دولت طرح ساماندهی و تکمیل اطلاعات افراد را برای پرداخت سود سهام عدالت در دستور کار قرار داده و توانسته با جمع بندی این اطلاعات تا پایان تیرماه امسال میزان سهام پرداختی از سود کارخانه ها و بنگاه های دولتی را نیز مشخص کند.

نماینده مردم سبزوار در مجلس عنوان کرد: پس از مشخص شدن افراد، برنامه ریزی برای پرداخت سود سهام در دستور کار دولت قرار گرفت و با برنامه ریزی دولت 50 درصد از سود سهام افراد پرداخت می شود.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بر اساس مصوبه دولت پس از پایان سال مالی و محاسبه سود شرکت ها و بنگاه های دولتی، افراد از تیرماه سال آینده می توانند سود سهام عدالت خود را برداشت کنند.

وی با اشاره به اینکه در دولت یازدهم 49 میلیون نفر مشمول دریافت سود سهام عدالت شدند، گفت: برخی افراد با بی انصافی و سیاه نمایی سعی دارند اقدامات دولت در زمینه پرداخت سهام عدالت را انتخاباتی جلوه دهند.

سبحانی فر افزود: البته این افراد از 6 ماه پیش هر اقدام دولت را انتخاباتی قلمداد می کردند و به همین دلیل با نگاهی غیرواقعی تنگ نظرانه به زحمات دولت نگاه می کنند.

وی خاطرنشان کرد: این افراد فراموش کرده اند که دولت گذشته در شب های انتخابات چه پول ها و هزینه هایی را بدون توجه به وضعیت اقتصادی، رکود و تورم پرداخت می کرد و این در حالی است که این افراد در آن زمان به 
رفتارهای دولت قبل معترض نبودند.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: دولت از رفتارهای این افراد واهمه ای ندارد و نمی توان به دلیل دید منفی، سیاه نمایی و بی انصافی دیگران، چرخ توسعه و پیشرفت کشور را تعطیل کرد.

وی خاطرنشان کرد: مردم امروز بهترین داور هستند و به خوبی تشخیص می دهند که رفتارهای دولت انتخاباتی نیست، بلکه خدمت صادقانه است. ایرنا/103





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.