اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 25 اسفند 1395 / کد مطلب: 12249 / نظرات: 0


مشارکت فعال مردم در انتخابات قدرت چانه زنی ایران در عرصه بین المللی را افزایش داده است


مشارکت فعال مردم در انتخابات قدرت چانه زنی ایران در عرصه بین المللی را افزایش داده است معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: مشارکت گسترده مردم در عرصه سیاسی از جمله انتخابات باعث افزایش قدرت چانه زنی ایران در عرصه بین المللی شده است.
 احمد برادران روز چهارشنبه در گردهمایی شوراهای اسلامی بخش مرکزی سبزوار افزود: در شرایط حساس امروز که دشمن تمام صحنه ها را برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی رصد می کند، مشارکت همه جانبه مردم اولین مطالبه است.
وی اظهار کرد: مردم ایران با دقت لازم و حضور حداکثری رئیس جمهوری را انتخاب می کنند که با تدبیر و مدیریت خود امنیت و توسعه هر چه بیشتر را برای کشور فراهم سازد.
وی با اشاره به نگاه مثبت دولت به شوراهای شهر و روستا گفت: واگذاری امور به روستائیان باعث می شود توسعه اجتماعی، اقتصادی، عمرانی و سیاسی توسط مردم اولویت بندی شود که بهترین شیوه مدیریتی است.
وی ادامه داد: با گذشت 38 سال از عمر با برکت نظام خدمات شایسته ای به مردم انجام شده اما در برخی مسائل از جمله حاشیه نشینی باید فعالیت بیشتر انجام شود.
فرماندار سبزوار گفت: با وجود خدمت رسانی به روستاها، جمعیت حاشیه نشین سبزوار به 50 هزار نفر رسیده است.
وی افزود: یکی از پیشنهادات دولت یازدهم برای عدم مهاجرت روستاییان به شهرها و ایجاد مهاجرت معکوس، حل اختلافات ممیزی در حوزه منابع طبیعی بر اساس نقشه های هوایی سال 1346 است.
برادران میزان بارندگی را در سال جاری 80 میلیمتر بیان کرد و گفت: در یکسال زراعی میزان بارندگی باید 170 میلیمتر باشد در حالی که سبزوار رتبه 19 میزان بارندگی در استان خراسان رضوی را دارد.
وی نصب کنتورهای هوشمند را از اقدامات مهم دولت در مدیریت منابع آب دانست و اظهار کرد: هر چند این امر موجب اعتراض کشاورزان شد اما با نگاه به آینده امری ناگزیر بود.ایرنا
102/




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.