اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 24 اسفند 1395 / کد مطلب: 12244 / نظرات: 0

معاون استاندار خراسان رضوی


دولت تدبیر و امید کارآمدترین دولت بعد از انقلاب است


دولت تدبیر و امید کارآمدترین دولت بعد از انقلاب است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی گفت: دولت تدبیر و امید کارآمدترین دولت بعد انقلاب و مظلومترین دولت در اطلاع رسانی از خدمات است.
 سید جواد حسینی در آئین معارفه فرماندار جدید شهرستان خوشاب افزود: کاهش هزینه های درمان روستائیان به کمتر از چهار درصد و بهره برداری هزار و 210 دهیاری در 2،5 سال از خدمات دولت برای روستائیان است.
وی ادامه داد: هنگام روی کار آمدن دولت یازدهم سیلوهای گندم استان تنها برای 11 روز گندم داشت و اکنون سیلوها 20 ماه ذخیره گندم دارند.
حسینی اضافه کرد: از ابتدای دولت یازدهم تاکنون 35 هزار سند اماکن روستایی صادر شده و 2 هزار و 500 طرح هادی نیز در روستاهای بالای 20 خانوار استان در حال اجرا است.
او گفت: همچنین در دولت تدبیر و امید با بهره وری هزار و 422 خانه بهداشت، 112 خانه بهداشت روستایی و 117 پایگاه سلامت 96 درصد جمعیت روستایی استان تحت پوشش خانه بهداشت قرار گرفتند.
معاون استاندار خراسان رضوی اظهار کرد: احداث و تحویل 58 هزار مسکن مهر و برخورداری 94 درصدی روستاهای بالای 50 خانوار از راه روستایی در استان در این دولت صورت گرفت.
وی گفت: حاکمیت آرامش بر جامعه، دستاورد بزرگ دولت یازدهم است و رشد اقتصادی مثبت و کاهش تورم بالای 40 درصد به پایین تر از هفت درصد نتیجه آرامش ایجاد شده در کشور و روابط بین المللی است.
حسینی افزود: به برکت توافق هسته ای و برجام با 60 بانک اروپایی مراودات برقرار شده و تحریم خطوط هوایی و حمل نقل کشتیرانی برداشته شده است.
وی ادامه داد: امروز سخنان ترامپ علیه توافق هسته ای با واکنش کشورهای جهان مواجه می شود و به سبب بدعهدی آمریکا؛ تنها با برخی بانک ها هنوز مراوده و مبادلات بانکی برقرار نشده است.
معاون استاندار خراسان رضوی گفت: استکبار و آمریکا دشمن اصلی انقلاب اسلامی است و جمهوری اسلامی تنها در مذاکرات هسته ای با آمریکا در کنار سایر کشورها وارد مذاکره شد.
وی اضافه کرد: افزایش سرمایه گذاری خارجی به 10 برابر در استان خراسان رضوی در سال 1394، ایجاد 121 هزار فرصت شغلی در سال جاری و ایجاد 150 هزار شغل دیگر تا پایان دولت یازدهم از فعالیت های دولت در این استان است.
حسینی با اشاره به ظرفیت ها و کمبودهای شهرستان خوشاب گفت: با توجه به محرومیت و کم برخورداری این شهرستان، باید سرانه اعتبارات آن افزایش یابد.
در این مراسم حسن ابارشی به عنوان فرماندار جدید معرفی و از زحمات علیرضا میداندار سرپرست فرمانداری خوشاب تقدیر شد.
'سلطان آباد' مرکز شهرستان 38 هزار نفری خوشاب در فاصله 197 کیلومتری غرب مشهد واقع است.
این شهرستان مرکب از دو بخش مرکزی و مشکان دارای 70 روستا است و 32 هزار نفر از جمعیت این شهرستان ساکن روستاها هستند. ايرنا/103



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.